نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت آغاز شد

double-quot تهران - جارپرس - نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با حضور نخبگان، حلقه های میانی، شبکه دستیاران مردمی سازی و مسئولان صبح روز شنبه در سالن اجلاس سران آغاز شد.
کد خبر : 131775
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 10:03
نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت آغاز شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، در این همایش یک روزه که با اهتمام ستاد مردمی سازی دولت طراحی شده، مسئولان و فعالان حوزه مردمی سازی دولت حضور دارند و سخنران اصلی آن رییس جمهور است.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، سید احمد عبودتیان«دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت» و جمعی از اعضای دولت سیزدهم در این مراسم حضور دارند.

قرار است در این همایش تعدادی از نخبگان، حلقه های میانی و مسئولان در فضای عمومی و بخش های تخصصی به ارائه دیدگاه های خود در زمینه حکمرانی مردمی بپردازند.

در حاشیه این همایش نمایشگاه عرضه محصولات و خدمات اندیشکده های فعال در زمینه حکمرانی مردمی و حلقه های میانی ملی نیز در حاشیه این اجلاسیه برپا شده است.

طبق برنامه اعلامی، قرار است از امروز به صورت رسمی آغاز طرح ملی شهریاران به عنوان عملیات محوری مردمی سازی اعلام شود؛ شهریاران میدانی برای نقش آفرینی و هم افزایی مسئولان، شبکه دستیاران مردمی سازی، حلقه های میانی و گروه های مردمی در راستای حل مسائل کشور با محوریت مردمی سازی اقتصاد خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.