سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر:

نجوای موسیقی حماسی کتول در گوش هنردوستان گلستان

double-quot تهران-جارپرس-هنرمندان موسیقی کتولی در چهارمین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان و علی‌آبادکتول به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
کد خبر : 115574
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 15:31
نجوای موسیقی حماسی کتول در گوش هنردوستان گلستان

به گزارش جارپرس از ایرنا امروز سه اجرای هامون، قزلباش و مهرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و سه اجرای نجوای‌کتول، مهرگان و پیشکسوت‌کتول در علی‌آبادکتول هنردوستان گلستان را شنیدن صدای ناب موسیقی سنتی سیراب خواهد کرد.

از ساعت ۱۸ امروز گروه موسیقی هامون به سرپرستی محمد نوری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا خواهد کرد.

همچنین گروه‌های قزلباش به سرپرستی محمد نعیمی ۱۸.۴۵ دقیقه و گروه‌ موسیقی مهرگان به سرپرستی ادیب بهرام‌زاده ساعت ۱۹.۳۰ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می‌روند.

در شهرستان علی آباد کتول هم گروه موسیقی نجوای کتول به سرپرستی محمد برزگر ساعت ۱۷، مهرگان به سرپرستی ادیب بهرام زاده ساعت ۱۸ و پیشکسوت کتول به سرپرستی درویشعلی خسروی ساعت ۱۹ اجرا خواهد داشت.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی (ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان‌های موسیقی، پاپ) آغاز شد.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق‌قلا، علی‌آبادکتول، کلاله، سالن ورزشی روستای چناران شهرستان مراوه‌تپه و سالن اداره آموزش و پرورش بندرترکمن میزبان اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان است.

گلستان با ۳۴ اجرای صحنه‌ای از هنرمندان استان تا چهارشنبه سوم اسفند ماه میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.