نجات جان مادر و فرزندانش از سیل یاسوج توسط جوان فداکار

double-quot تهران - جارپرس - انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن نشان می داد یک جوان ۲۹ ساله با ایثار و فداکاری برای نجات جان یک مادر و فرزندان گرفتارش در سیل یاسوج به آغوش خطر رفت، از شب گذشته پربازدید شده است.
کد خبر : 97716
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 مرداد 1401 - 17:16
نجات جان مادر و فرزندانش از سیل یاسوج توسط جوان فداکار

 

عصر روز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ توسط  یک فیلم در فضای مجازی باخبر شدیم که در پی بارش‌های سیل آسا در شهرک امام حسین یاسوج مقابل کلینیک تامین اجتماعی یاسوج، “بهنام خسروانی”، شهروند استان کهگیلویه و بویراحمدی ، با مشاهده گرفتار شدن یک مادر و سه فرزندش در یک خودروی ۲۰۶ صندوقدار در سیل در اقدامی فداکارانه برای نجات آنها اقدام می‌کند.

“بهنام خسروانی” ۲۹ ساله که جوانترین عضو یک خانواده بویراحمدی است، داستان این فداکاری را اینگونه برای خبرنگار ایسنا توضیح می‌دهد: با خودروی خودم در حال رفتن به مرکز شهر بودم که متوجه گرفتاری یک مادر و سه فرزندش در خودروی ۲۰۶ صندوق دار مقابل کلینیک تامین اجتماعی یاسوج شدم که خودرو آنها را آب می برد و در نهایت با برخورد با یک خودرو دیگر متوقف شد که سریع دست بکار شدم و برای نجات آنها تلاش کردم.

وی اضافه می کند: همسر این خانم برای گرفتن نوبت به کلینیک رفته بود که هنگام برگشت شاهد گرفتار شدن همسر و سه فرزندش داخل خودرو در سیلاب شد.

خسروانی اظهار کرد: در این حادثه ابتدا سه کودک که ۶ ماهه، ۲.۵ ساله و دختر ۹ ساله بودند را نجات دادم و سپس جان مادر آنها را نجات دادم.

این جوان ایثارگر و فداکار که اهل روستای “سروخمزون”دهستان “دشتروم” از توابع شهرستان بویراحمد و ساکن یاسوج است، در پاسخ به این سوال که آیا در آن لحظه نترسیدید که خودتان از بین بروید و خانواده تان عزادار شوند؟ اظهار کرد: وقتی این صحنه را دیدم دلم برای مادر و بچه های کوچکش سوخت و برای رضای خدا به آنها کمک کردم.

خسروانی تصریح می کند: هر لحظه فشار آب زیادتر می شد. یک نفر از اهالی منطقه وقتی من را در آن حال مشاهده کرد با یک بیل به کمک من آمد که در لحظات آخر تعادلم بهم خورد و چیزی نمانده بود که من را هم آب ببرد.

وی در خصوص اینکه برخی در فضای مجازی کار او را با ماجرای دهقان فداکار مقایسه کرده بودند، ادامه می دهد که من به دهقان فداکار نمی رسم اما سعی کردم دهقان فداکار باشم و آن لحظه که این مادر و فرزندانش گرفتار سیل شده بودند وجدانم ناراحت شد و به کمک آنها شتافتم.

خسروانی در رابطه با اینکه اگر چنینی اتفاقی باز هم بیفتد کمک می کنید، گفت: اگر باز هم چنین اتفاقی بیفتد کمک می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.