نتایج مرحله دوم پذیرفته‌شدگان دکتری اعلام شد

double-quot تهران - جارپرس - نتایج مرحله دوم پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
کد خبر : 91279
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 - 13:37
نتایج مرحله دوم پذیرفته‌شدگان دکتری اعلام شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج معرفی‌شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت: امروز ۲۹ اردیبهشت ماه نتایج معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از طریق درگاه اینترنتی این سازمان اعلام شد و داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای می‌توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

دکتر پورعباس با اشاره به اینکه مجموعا ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر در آزمون نیمه‌متمرکز دکتری امسال پذیرفته می‌شوند، گفت: ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۲هزار و ۷۱۶ نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر است.

وی افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتیجه انتخاب رشته، دارای حدنصاب نمره علمی لازم بوده و برای مصاحبه به یک یا چند کدرشته محل انتخابی معرفی شدند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه‌های مربوط که در درگاه اطلاع‌رسانی هر دانشگاه منتشر می‌شود، به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در مصاحبه دانشگاه‌ها و مدارک لازم، اطلاعیه اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت دکتری را که به همراه اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  منتشر شده است، به دقت مطالعه کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل بر اساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی مطابق با نمودار مندرج در بند الف صفحه ۱۶ دفترچه راهنمای ثبت نام و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، انجام و نتایج نهایی نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.