نتایج اولیه ششمین آزمون استخدامی دولت اعلام شد

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از انتشار نتایج اولیه ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی دولت از صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر : 29550
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 8:06
نتایج اولیه ششمین آزمون استخدامی دولت اعلام شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سید عزیز آشنا گفت: نتایج ششمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.
وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت و مشاهده پروفایل خود با استفاده از کد رهگیری می توانند کارنامه را مشاهده کرده و از نتایج اولیه آزمون مطلع شوند. در صورتی که داوطلبان کد رهگیری را فراموش کرده اند، در سایت کلیدی برای بازیابی کدرهگیری قرار داده شده که می توانند از آن استفاده و کد رهگیری را دوباره دریافت کنند.
آشنا گفت: اگر داوطلبی در پروفایل خود عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید» را مشاهده کرد به آن معنا است که جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت است.
به گفته رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به وبسایت دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، مدارک مورد نیاز و زمان و مکان ارسال مدارک را مشاهده کنند.
وی تاکید کرد: در مرحله نخست مدارک بررسی می شود و این بررسی هیچ گونه حقی برای قبولی در آزمون استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی کند.
آشنا افزود: آدرس سایت های دستگاه اجرایی نیز در اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قید شده است و بهتر است داوطلبان از جست وجوی سایت در موتورهای جست وجو خودداری کنند تا با سایت های فرعی روبه رو نشوند.
به گفته این مقام مسئول، به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان، امکان پاسخگویی حضوری و تلفنی وجود ندارد؛ از این رو در پروفایل داوطلبان گزینه ای برای ثبت درخواست در نظرگرفته شده است تا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری جلوگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه تنها داوطلبانی که اطلاعات خود را درست وارد کرده باشند، قادر به ادامه مراحل آزمون استخدامی خواهند بود، عنوان کرد: چنانچه فردی در فرآیند آزمون یا مصاحبه اطلاعات نادرست ارائه کرده باشد، از حضور در مراحل بعدی محروم می شود. مدارک باید کامل و واقعی باشند.
آشنا ادامه داد: مراحل بعدی بررسی داوطلبان و مدارک آنها تا قبولی کامل در آزمون، در اختیار دستگاه های اجرایی است و دعوت برای مصاحبه نیز از سوی آن ها اعلام می شود، اما نتایج نهایی مصاحبه ها سرانجام در پروفایل افراد قرار می گیرد.
به گفته آشنا، اسامی اعلام شده در این مرحله بین دو تا سه برابر ظرفیت اصلی پذیرفته شدگان بسته به مشاغل و دستگاه ها است و این در حالی است که پذیرفته شدگان نهایی برای ششمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی دولت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر خواهند بود.
ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با حضور ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.