نبرد رزمندگان مقاومت با صهیونیستها در چند محور غزه/ حملات توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

double-quot تهران- جارپرس-منابع خبری از نبرد رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور در شمال و جنوب نوار غزه خبر دادند.
کد خبر : 138269
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 12:51
نبرد رزمندگان مقاومت با صهیونیستها در چند محور غزه/ حملات توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش جارپرس ازایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، درگیری های شدیدی امروز پنجشنبه بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه در جریان است.

رزمندگان مقاومت فلسطین با شلیک چند راکت محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در محور التقدم در شرق اردوگاه البریج در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند.

درگیری های شدیدی نیز امروز بین رزمندگان مقاومت و اشغالگران در منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه روی داده است.

کمیته های مقاومت ملی فلسطین نیز محل های تمرکز ادوات نظامی رژیم صهیونیستی در گذرگاه کرم ابوسالم در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را با خمپاره هدف قرار دادند.

این رسانه ها همچنین از حملات توپخانه ای امروز ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده و افزودند که توپخانه ارتش رژیم اسرائیل حومه شهرک های «طیر حرفا» و «راشایا الفخار» در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مراتع مناطق «اللبونه» و «الهباریه» در جنوب لبنان را گلوله باران کرد. ارتش رژیم صهیونیستی امروز درپی هشدار مبنی بر نفوذ نیروهای مسلح از مرز جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی به حالت آماده باش درآمد و اقدام به اعزام نیرو به محل کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. در مقابل نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین تلفات و خسارت های زیادی به نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی وارد کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.