ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند

double-quot تهران - جارپرس - ناوالنی که بیش از دو هفته است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، گفت که مسئولان زندان وی را تهدید کرده‌اند که به زور غذا به خوردش بدهند.
کد خبر : 53616
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 11:55
ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.بی.اس، ماه گذشته میلادی الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که در اعتراض به عدم رسیدگی به درخواستش برای ملاقات با یک پزشک دست به اعتصاب غذا می‌زند و این کار را کرده است.

وی در پستی اینستاگرامی که از سوی تیمش منتشر شد، نوشت: امروز صبح، یکی از ماموران زندان در کنار من ایستاد و گفت در آزمایش خون من علائمی از وخامت سلامت وجود دارد. او ادامه داد: اگر اعتصاب غذایت را متوقف نکنی، ما آماده‌ایم تا به زور به تو غذا بخورانیم.

به گفته ناوالنی، روند اجبار برای غذا دادن به زندانی شامل استفاده از لباس مخصوص بیماران روانی است که در آن، دست‌ها و پاها را می‌بندند تا شخص توانایی حرکت نداشته باشد.

ناوالنی اوایل ماه جاری میلادی بابت نقض شرایط حبس تعلیقی به دو سال و نیم حبس محکوم شد. وی در ژانویه سال جاری میلادی و بلافاصله پس از بازگشت از برلین در فرودگاه بین المللی مسکو بازداشت شد.

ناوالنی برای درمان در آلمان به سر می‌برد.

خانواده و بستگان ناوالنی بیم آن را دارند که وخامت سلامت وی با مسمومیت سال گذشته میلادی وی در ارتباط باشد. ناوالنی از زمان بازگشت از سفر درمانی به آلمان به شدت وزن خود را از دست داده است.

اخیرا نیز منتقد کرملین را از بیمارستان زندان به سلولش برگرداندند. مقام‌های زندان گفته‌اند که آزمایش سل و کرونا ویروس وی انجام شده اما هر دو تست، منفی است. ناوالنی و حامیانش تاکید دارند که تمامی اتهامات مطرح شده علیه وی با انگیزه سیاسی بوده و کرملین در مسموم کردنش دست داشته در حالیکه دولت مسکو این اتهام را رد می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.