ناهید کیانی: با چهارمین طلای جام فجر برای المپیک پاریس آماده شدم

double-quot تهران - جارپرس-نماینده تکواندوی بانوان ایران در المپیک پاریس،گفت: حضور در مسابقات مختلف کمک زیادی برای حضور پر قدرت در المپیک پاریس خواهد داشت.
کد خبر : 138791
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 - 13:14
ناهید کیانی: با چهارمین طلای جام فجر برای المپیک پاریس آماده شدم

به گزارش جارپرس از ایسنا ناهید کیانی ،  درباره کسب مدال طلای رقابت‌های تکواندوی بین المللی جام فجر، اظهار کرد: رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار بود و نمایندگان ایران موفق شدند برابر رقبای خود صاحب برتری شوند و با کسب مدال‌های رنگارنگ صاحب عنوان قهرمانی شویم.

دارنده مدال طلای جهان، افزود: من هم برای چهارمین مرتبه در جام فجر حضور داشتم و برای چهارمین بار موفق به کسب مدال طلا شدم. رقابت‌های سختی برای کسب مدال طلا مخصوصا در دیدار نهایی داشتم اما خدا را شکر در فینال نیز مقابل حریف قدرتمندم به برتری رسیدم و بر سکوی قهرمانی ایستادم.

نماینده تکواندوی بانوان ایران در المپیک پاریس که یکی از شانس‌های کسب مدال برای کاروان ایران در این مسابقات محسوب می‌شود، درباره شرایط خود، گفت: خوشبختانه با برگزاری اردوهای تیم ملی و حضور در مسابقات مختلف طبق برنامه جلو می رویم و از شرایط خوبی برخوردارم. جام فجر نیز از جمله مسابقاتی بود که با حضور در آن و مصاف با رقبا، خودم را برای میدان بزرگ و مهم المپیک پاریس آماده کردم.

کیانی خاطرنشان کرد: قطعا حضور هر چه بیشتر در مسابقات مختلف باعث می‌شود با آمادگی بیشتری به سمت جلو حرکت کنم و با رفع ایرادات فنی برای المپیک پاریس آماده شوم و پر قدرت پا به این رویداد بزرگ بگذارم.

وی در پایان گفت: بر همین اساس و با نظر کادر فنی تیم ملی در ۲ رویداد جام باشگاه های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران نیز شرکت می کنم و امیدوارم بتوانم امتیاز های خودم را برای رقابت های المپیک ارتقاء دهم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.