0 نظر
170 بازدید

نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا با اتهام جنسی تازه روبرو شد

double-quot
تهران – جارپرس – نشریه نیویورکر گزارش داد: یک زن دیگر «برت کاوانا» نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا را به آزار جنسی متهم کرد.
کد خبر : 26978
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 6:53
نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا با اتهام جنسی تازه روبرو شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «دبورا رامیرز» ۵۳ ساله گفته زمانی که در یک میهمانی دانشجویی دانشگاه ییل در دهه ۱۹۸۰ شرکت کرده بود، کاوانا وی را آزار جنسی داده است. دموکرات های سنای آمریکا درحال بررسی این اتهام جدید هستند.
پیش تر «کریستین بلیسی فورد» روان شناس و استاد دانشگاه پالو آلتوی کالیفرنیا، کاوانا را به آزار جنسی وی در سال ۱۹۸۲ متهم کرده بود.
فورد قرار است روز پنجشنبه در کمیته قضایی سنا در این باره شهادت بدهد. تارنمای هیل گزارش داده که بیش از ۸۰ گروه قصد دارند امروز دوشنبه در حمایت از فورد تظاهرات کنند.
اتهامی که فورد به کاوانا وارد کرده، روند بررسی صلاحیت وی برای عضویت در دیوان عالی آمریکا را متوقف کرده است. جمهوریخواهان سنا نسبت به تاثیر این اتهامات در روند عضویت کاوانا در دیوان عالی ابراز نگرانی کرده اند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا کاوانا را برای عضویت در دیوان عالی معرفی کرده است.
نتایج نظرسنجی شبکه سی.بی.اس حاکی است که ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی خواستار رسیدگی اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) به اتهامات اخلاقی علیه کاوانا هستند.
رامیرز نیز گفت که حالا «تحقیقات اف.بی.آی موجه خواهد بود.»
پس از اتهامات تازه رامیرز، «جف مرکلی» سناتور دموکرات از ایالات اورگون از کاوانا خواست تا از عضویت در دیوان عالی انصراف دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.