برای سومین سال متوالی

میزبانی بوستان بانوان منطقه ۱۹ از برنامه ” زیر آسمان روضه”

double-quot تهران- جارپرس-همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه " زير آسمان روضه" با حضور هيأت هاي مذهبي بانوان در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.
کد خبر : 97651
| خبرنگار : سیاوش جعفر بلاغتی
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 11:30
میزبانی بوستان بانوان منطقه ۱۹ از برنامه ” زیر آسمان روضه”

به گزارش جارپرس، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در خصوص اجرای برنامه “زیر آسمان روضه” گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزای حسینی، بوستان بانوان این منطقه با هدف بستر سازی و ایجاد فضایی مناسب برای مشارکت پر رنگ زنان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی همچنین ارتقاءبینش دینی و اعتقادی شهروندان میزبان هیئت های مذهبی و روضه های خانگی  در اجرای برنامه” زیر آسمان روضه”  شد.

به گفته این مسئول برنامه زیر آسمان روضه از اول ماه محرم الحرام مصادف با ۸ مرداد تا اربعین حسینی مقارن با ۲۶ شهریور با حضور هیئت های مذهبی زنان در فضای باز بوستان بانوان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 جعفری بیان کرد: هیئت های مذهبی خانگی در صورت تمایل به شرکت در برنامه و رزرو فضا می توانند ضمن مراجعه حضوری به بوستان‌ بانوان، اداره امور بانوان منطقه ۱۹ و سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، با دفتر بوستان بانوان به شماره تلفن ۵۵۴۶۰۱۱۶-۵۵۴۶۰۱۰۸ تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.