میزان رضایت مندی کاربران از کیفیت سرویس دهی اپراتورها ارزیابی می شود

double-quot

تهران – جارپرس – معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی(رگولاتوری) از راه‌اندازی سامانه ارزیابی میزان رضایت مندی کاربران بخش سرویس های فناوری اطلاعات در سایت این سازمان خبر داد.

کد خبر : 19232
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 11:03
میزان رضایت مندی کاربران از کیفیت سرویس دهی اپراتورها ارزیابی می شود

به گزارش جارپرس از روابط عمومی رگولاتوری، «حسین فلاح جوشقانی» هدف از راه‌اندازی این سامانه را نظارت مطلوب‌تر بر کیفیت سرویس‌دهی اپراتورها عنوان کرد و گفت: اپراتورها در این سامانه براساس شاخص های کیفیت سرویس، تعرفه، سرعت، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به صورت مکانیزه مورد ارزیابی قرار می‌ گیرند.
وی افزود: ارزیابی در هر دوره به صورت تصادفی به ۴۰۰ هزار مشترک سرویس های فناوری اطلاعات از طریق پست الکترونیکی یا پیامک کد چهار رقمی از سوی سامانه ارسال می‌شود و مشترکان این سرویس ها می‌ توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، بخش خدمات الکترونیک، منوی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات و یا آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction و با ورود کد چهار رقمی در نظرسنجی شرکت کنند.
فلاح با بیان این که بطور همزمان ارزیابی اپراتورها در قالب نظرسنجی تلفنی از مشترکان نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: نتایج ارزیابی اپراتورها پس از پایان هر دوره به صورت عمومی اطلاع ‌رسانی می‌شود.
به گزارش ایرنا، پیشتر «علی اصغر عمیدیان» رئیس رگولاتوری مهمترین برنامه این سازمان را پاسخگویی به مردم و حاکمیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.
وی افزود: مسئولیت پاسخگویی به حاکمیت، دفاع از حقوق مردم و اپراتورها از موضوع هایی است که در بخش نظارت و اعمال مقررات محقق می‌شود و بر همین اساس پس از صدور پروانه و حضور فعالان جدید در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) کشور، بخش نظارت باید با قدرت بیشتر بر چارچوب پیش‌بینی شده در پروانه نظارت کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخش نظارت رگولاتوری از بخش های بسیار مهمی است که متناسب با رشد و توسعه تکنولوژی باید سیستم ها و فرایندهای نظارتی آن تغییر کند.
عمیدیان خاطرنشان کرد: نظارت امری مستمر و پویاست و سیستم ها و فرایندهای نظارتی نیز باید با همین ویژگی ها در این بخش پیاده‌سازی شوند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزهای اخیر میزان توسعه دسترسی پرسرعت در بخش های ثابت و سیار را ۳۵ هزار و ۵۲۰۰ مشترک اعلام کرده ، درحالی که این میزان در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۲ تنها پنج هزار و ۳۳۴ مشترک بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.