میرتاج الدینی: حضور پرشور در انتخابات تکمیل‌کننده حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن است

double-quot تهران- جارپرس- نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تکمیل‌کننده حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
کد خبر : 139190
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1402 - 17:46
میرتاج الدینی: حضور پرشور در انتخابات تکمیل‌کننده حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن است

 به گزارش جارپرس از ایرناحجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو تکمیل کننده حضور حماسی آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال و در سخنرانی نوروزیشان بر اهمیت موضوع انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق های رأی تأکید کرده اند.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: دشمن همیشه تلاش خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم و دلسرد کردن آنها از انتخابات به کار گرفته و تمام سعیش بر این بوده تا با این توطئه ها زمینه را برای ایجاد شکاف در جامعه و در نهایت از بین بردن اصلی ترین سرمایه نظام که همان پشتوانه مردمی است، فراهم و این کشور را به جولانگاه خود تبدیل کند.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: البته ملت ایران با وجود همه این تلاش ها از سوی دشمنان با هوشمندی و موقعیت شناسی که همواره داشته و دارند با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته اند.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر عنوان کرد: ملت ایران با هوشمندی و موقعیت شناسی در انتخابات پیش رو نیز با حضور خیره کننده خود بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پای این انقلاب و نظام و آرمان های آن ایستاده اند.

وی افزود: البته باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشیم که تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب صحیح محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.