0 نظر
190 بازدید

مکاتبه نماینده چابهار با فرماندهان ارتش و سپاه برای کمک‌رسانی به مردم جنوب سیستان‌وبلوچستان

double-quot تهران - جارپرس - نماینده مردم چابهار در مجلس از مکاتبه‌اش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای کمک رسانی به مردم ِدرگیر با پیک کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر : 62464
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 تیر 1400 - 14:19
مکاتبه نماینده چابهار با فرماندهان ارتش و سپاه برای کمک‌رسانی به مردم جنوب سیستان‌وبلوچستان

به گزارش جارپرس از ایسنا، معین الدین سعیدی با اشاره به کمک‌های اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران به مشکلات بهداشتی – درمانی سیستان و بلوچستان گفت: دلاورمردان ارتش ثابت کرده‌اند که در مقاطع سخت در کنار مردم هستند. اقدام اخیر ارتش در خصوص کمک‌رسانی به سیستان و بلوچستان مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» بود. در عین حال بنده گلایه‌ دارم چرا که ارتش عزیز فقط به شمال استان کمک‌رسانی کردند.

نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه عمده‌ مشکلات زیرساخت‌های بهداشتی – سلامتی در جنوب استان است، گفت: حتی آمارهای رئیس جمهور در مورد تخت‌های بیمارستانی به ما می‌گوید که وضعیت شمال استان از جنوبش بهتر است. ما در جنوب استان با فاجعه کمبود زیرساخت‌های بهداشتی مواجه هستیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از مکاتبه‌اش با فرمانده کل ارتش و سپاه پاسداران خبر داد و گفت: از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار داریم به جنوب استان سیستان و بلوچستان ورود کنند. آنچه مشخص است این است که هنوز شرایط ما بحرانی است. همه‌گیری دلتا در این بخش جدی شده است.

سعیدی همچنین مصوبات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را «مناسب» عنوان کرد و گفت: امیدوارم با اجرا شدن مصوبات وزراء شاهد کمتر شدن دامنه‌های این ویروس مخرب باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.