میرسلیم: فعالیت های انتخاباتی ام جنبه شخصی ندارد/موتلفه تصمیم گرفت در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم

double-quot
تهران – جارپرس – رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تصمیم به حضور من در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گرفته است و فعالیت های انتخاباتی من با عنوان نامزد مؤتلفه انجام می‌گیرد و جنبه شخصی ندارد.

کد خبر : 20255
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 4:29
میرسلیم: فعالیت های انتخاباتی ام جنبه شخصی ندارد/موتلفه تصمیم گرفت در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از کانال تلگرامی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استانی این حزب افزود: مسائل و مشکلات کشور را انفرادی نمی توان چاره کرد و باید تدبیر جمعی پشتوانۀ هر راه حلی باشد و نباید با اشتباهات خودمان باعث تقویت پایگاه اجتماعی رقیب شویم.
میرسلیم گفت: نمی‌توان به نتایج برخی نظرسنجی‌های انتخاباتی به دلیل عدم استقلال آنها اعتنا کرد.
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که من با نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اختلاف اعتقادی ندارم و هیچگاه نیز در مناظرات مقابل یکدیگر نخواهیم ایستاد گفت: هدف و نیت ما و جمنا مشترک است و آن نجات کشور از مسائلی است که به دلیل سوء مدیریت و عدم صداقت رخ داده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه – ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶- به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.
بر اساس جدول زمانی اعلام شده از سوی وزارت کشور، نامزدهای کرسی ریاست جمهوری ایران از ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه فرصت دارند تا با حضور در ستاد انتخابات کشور نام خود را دفتر انتخابات سال ۹۶ بنویسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.