مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی شهید بهشتی اعلام شد

double-quot تهران - جارپرس - مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی زمان تسویه حساب و تخلیه خوابگاه در نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.
کد خبر : 93742
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 15:54
مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی شهید بهشتی اعلام شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ تمامی دانشجویانی که در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خوابگاه‌ ساکن بوده‌اند، باید قبل از ترک خوابگاه (حداکثر تا تاریخ ۸تیر ۱۴۰۱) نسبت به تخلیه، تحویل اتاق و ملزومات و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ عدم حضور درخوابگاه به منزله عدم استفاده و تخلیه خوابگاه نبوده و تحویل اتاق و کارت خوابگاه به مسئول خوابگاه ملاک عمل می باشد.در صورت عدم تخلیه و تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه تا تاریخ مقرر مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که حائز شرایط خوابگاه در نیم سال بعدی هستند به دلیل فقدان محل نگهداری حتی المقدور وسایل خود را به همراه برده و صرفا وسایل جزیی تحویل انبار دهند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی واجد شرایط متقاضی اسکان تابستان لازم است قبل از مراجعه به محل خوابگاه تخصیص یافته برای اسکان تابستان که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، نسبت به تسویه و تخلیه خوابگاه فعلی اقدام کنند.​​​​​​​

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.