دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران:

منطقه ۱۹ تهران یک شاهراه حیاتی و ثروت آفرین است

double-quot تهران - جارپرس-دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت:منطقه19تهران یک شاهراه حیاتی و ثروت آفرین با توجه به موقعیت استراتژیک آن می باشد .
کد خبر : 121093
| خبرنگار : نگار قدیمی
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 16:16
منطقه ۱۹ تهران یک شاهراه حیاتی و ثروت آفرین است

  به گزارش جارپرس حسین امانلو در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: مدیریت این منطقه سخت و خاص است اما از زمان حضور فرهادی از مدیران کاردان و شایسته شهرداری تهران شاهد تحرک ویژه در این منطقه بوده ایم که امید است با تلاش بیشتر همکاران شاهد آبادانی و رونق باشیم.

او با اشاره به اینکه ادغام سامانه های نظارت همگانی ۱۸۸۸ با فوریت خدمات شهری ۱۳۷ موجب اصلاحات زیادی به برکت مشارکت مردمی شده است بیان کرد: نظارت های ما شکلی، مدیریتی و ساختای است و نظارت های میدانی و سرزده از مراکز مرتبط با شهرداری، شناسایی معضلات و کشف تخلفات مدیریت شهری، پیگیری پرونده های ویژه و تکمیل بانک اطلاعاتی کارکنان متعهد و کار آمد از ماموریت های شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران است.

امانلو ضمن تشریح و تبیین شرح وظایف این شبکه و مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات مردمی، هدف بازدید شبکه ناظرین را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسی عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری گروهی و نگاه مردمی، موانع موجود را رفع کنیم.

تورج فرهادی شهردار منطقه نیز در این نشست با اشاره به اینکه زیستن در شهر معادل زندگی است افزود: ما وقتی در مدیریت شهری بیش از گذشته رو به جلو پیش خواهیم رفت که بدنه اجتماعی را با خود همگام و مشارکت آنها را جلب کنیم.

او با تاکید بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و رفع نیازهای شهری آنها ادامه داد: امید است با بهره مندی از ظرفیت های موجود و نگاه سازنده شبکه ناظرین، بیش از پیش برای رفع معضلات و توسعه  هر چه بیشتر منطقه گام برداریم.

فرهادی ضمن تقدیر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به منظور نظارت بر عملکرد منطقه گفت: بررسی معایب و محاسن مسائل مختلف شهری که در نواحی مورد بازدید قرار گرفته است، می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات محلات و رضایت مندی شهروندان را در پی داشته باشد.

نشست هم اندیشی شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور حسین امانلو دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران و هیات همراه، تورج فرهادی شهردار منطقه، سلیمان قهرمانی مدیر بازرسی منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار و بر بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر با مشارکت شهروندان تأکید شد.

براساس این گزارش در پایان این نشست به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از زحمات تعدادی از کارگران حوزه خدمات شهری با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.