0 نظر
176 بازدید

منشورهای اجرایی پلیس موادمخدر ویژه مدارس و دانشگاهها/ تشدید پاکسازی محیط اطراف

double-quot تهران - جارپرس - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از اجرای منشورهای اجرایی مبارزه با موادمخدر در محیط‌های آموزشی خبرداد.
کد خبر : 72364
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 14:59
منشورهای اجرایی پلیس موادمخدر ویژه مدارس و دانشگاهها/ تشدید پاکسازی محیط اطراف

به گزارش جارپرس از ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره تدابیر پلیس مبارزه با موادمخدر برای مواجهه با سودجویان و سوداگران اطراف مدارس و دانشگاه‌ها درپی تصمیم به فعالیت حضوری مراکز آموزشی گفت: در همان ایام هفته ناجا بود که برنامه‌هایی را در این خصوص ابلاغ کردیم و جلساتی هم با مدیران دانشگاه‌ها و مسئولان آموزش و پرورش  برگزار شد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز عنوان منشورهای اجرایی مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد با همراهی ستاد مبارزه با موادمخدر ابلاغ کردیم.

حسنوند ادامه داد: در این راستا نیز آموزش‌های مبارزه و مقابله با مواد مخدر را در چند سطح  پیش‌بینی کرده‌ایم که آموزش به معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، آموزش به خانواده‌ها و … از جمله آن است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با حضوری شدن مدارس این شکل از آموزش‌ها نیز متناسب با شرایط حضوری مدارس آغاز خواهد شد و در صورت لزوم اقدامات برای پاکسازی اطراف مدارس و محیط‌های آموزشی نیز تشدید خواهد شد.

وی افزود: البته در حال حاضر نیز آموزش‌ها و اقداماتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.