مناسب سازی بیش از ۲۰ معبر منطقه ۱۹ تهران به منظور تسهیل تردد افراد دارای معلولیت

double-quot تهران-چارپرس-به منظور تسهیل تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت بیش از 20 معبر در منطقه 19 شناسایی و به منظور اجراي فرآيند بهسازي به معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه معرفي که به زودی عملیاتی می شود.
کد خبر : 98382
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 - 14:05
مناسب سازی بیش از ۲۰ معبر منطقه ۱۹ تهران به منظور تسهیل تردد افراد دارای معلولیت

به گزارش جارپرس، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه مناسب سازی فضاها و معابر را گامی مهم در راستای دسترسی همگان به امکانات شهری دانست و گفت: در راستای بهسازی معابر و تسهیل تردد افراد سالمند و دارای معلولیت، نقاط نیازمند اصلاح و بهسازی در سطح منطقه در بازدید میدانی توسط مسئولین خانه های سلامت و افراد دارای معلولیت شناسایی شد.

به گفته این مسئول همسطح سازی تقاطع و ایستگاه اتوبوس، نصب دستک در پیاده رو ها برای جلوگیری از توقف خودرو و تردد موتور سیکلت، ایجاد پارکینگ معلولین (خط کشی،کف نویسی و نصب تابلو)، ایجاد رمپ معلولین و نصب جان پناه و نرده و تعمیر پیاده روی منازل از جمله مواردی است که انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش مشکلات و موانع موجود در تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت در نواحی ۱،۲ و ۳ در خیابان های مهران، شهید شکری، پیروز در محله دولتخواه جنوبی، شهید لطیفی، خیابان میثاق شمالی،خیابان میعادشمالی، بوستان ولایت، شهرک شریعتی، عبدل آباد، میعاد جنوبی و خیابان شهید زلفی شناسایی و رفع آن ها در دستور کار این منطقه قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.