0 نظر
144 بازدید

ملی پوشان تکواندو در جام فجر و جام باشگاه ها حضور ندارند

double-quot
تهران – جارپرس – ملی پوشان تکواندو ایران در رقابت های بین المللی جام فجر و همچنین مسابقات جام باشگاه های آسیا به میدان نخواهند رفت.

کد خبر : 20249
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 11:18
ملی پوشان تکواندو در جام فجر و جام باشگاه ها حضور ندارند

«مهدی بی باک» سرمربی تیم ملی تکواندو ایران روز شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: تیم ملی ایران با اکثریت اردونشینان خود روز چهارم اردیبهشت ماه راهی یونان می شود تا در مسابقات بین المللی این کشور روی شیاپ چانگ برود.
وی افزود: به دلیل نزدیکی زمان تورنمنت یونان با مسابقات جام فجر و جام باشگاه های آسیا، امکان حضور ملی پوشان تکواندو در تمامی این رویدادها وجود ندارد.
رقابت های جام فجر و جام باشگاه های آسیا از ۲۴ تا ۲۸ فرودین ماه در ساری برگزار می شود و تورنمنت بین المللی یونان روزهای هفتم تا دهم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.
بی باک حضور در تورنمنت یونان را یکی از برنامه های اصلی کادر فنی تیم ملی ایران توصیف کرد و افزود: این رقابت ها سطح فنی بالایی دارد و می توانیم ارزیابی ایده آلی از نفرات داشته باشیم، چراکه بسیاری ار هوگوپوشان ایران مدتی است که در رویدادهای مهم به میدان نرفته اند.
سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران، گفت: همچنین می توانیم در پایان این مسابقات بین المللی، ترکیب اصلی تیم کشورمان را بشناسیم و با سیستم جدید داوری نیز آشنا شویم.
وی اعلام کرد که پس از حضور در یونان تمرینات تیم ملی ایران تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی به صورت متمرکز در تهران پیگیری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.