ملی‌پوش اسبق عضو هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون کشتی شد

double-quot تهران- جارپرس - ملی‌پوش اسبق کشتی به عنوان عضو جدید هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون کشتی منصوب شد.
کد خبر : 137708
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دی 1402 - 17:15
ملی‌پوش اسبق عضو هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون کشتی شد

به گزارش جارپرس از عصر سه‌شنبه ایرنا، جلسه هم‌اندیشی سازمان لیگ فدراسیون کشتی به منظور برگزاری لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۳، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

در جریان جلسه امروز سازمان لیگ فدراسیون کشتی، محمدرضا مرادی پیشکسوت کشتی ایران و ملی پوش اسبق کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۹۹۰ به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ منصوب شد.

آرین زمانپور از مسئولان هیات کشتی خوزستان نیز به عنوان مدیر کمیته اجرایی سازمان لیگ منصوب شد و حکم خود را از حمید یاری رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی دریافت کرد.

در این جلسه ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، حمید یاری رئیس و محمود رنجبر دبیر سازمان لیگ و نمایندگان تیم های شرکت کننده در لیگ‌های کشتی از جمله دانشگاه آزاد، ستارگان ساری، بانک شهر، گروه ملی فولاد ایران، باشگاه فرهنگی ورزشی میهن، صنایع غذایی معینی پور، مقاومت البرز، پاس ناجا، رعد پدافند ارتش، آلفای مرزن آباد و نمایندگان هیات‌ کشتی استان‌های مازندران، خوزستان، البرز و برخی از مربیان حاضر در لیگ برتر و دسته اول حضور داشتند.

یاری در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان، از آنها خواست تا نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت اعتلای کشتی کشور ارائه دهند و با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزش اول کشور، اظهار امیدواری کرد که شاهد خلق صحنه‌های زیبا توسط کشتی‌گیران در المپیک پاریس باشیم.

یاری افزود: فدراسیون کشتی نگاه ویژه ای به برگزاری لیگ دارد. هرچند که در دوره‌های قبلی برگزاری این مسابقات، مدیریت‌های مختلف فدراسیون نگاه‌های متفاوتی به برگزاری لیگ داشتند و شاید یکی از آسیب‌هایی که به لیگ وارد شده، برخی از این نگاه‌ها بوده است. سازمان لیگ در سال ۱۳۹۷ صاحب اساسنامه شد و به نظرم در آن همه چیز لحاظ شده، اما این ایراد ما است که نمی‌توانیم به خوبی آن را اجرا کنیم.

رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: بحث استقلال سازمان لیگ باید با هماهنگی فدراسیون کشتی باشد، چراکه ساختار کشتی با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است.

یاری با تأکید بر اینکه حفظ اسپانسرها فقط بر عهده سازمان لیگ نیست، اضافه کرد: ما نهایت تلاش خود را برای حفظ حامیان مالی می‌کنیم اما خانواده کشتی اعم از مربی، کشتی‌گیر، دست اندرکاران و هیات‌ها نیز باید به گونه‌ای رفتار کنند که بتوانند اسپانسرها را در کنار کشتی حفظ کنند.

وی گفت: در بحث پخش تلویزیونی نیز، رسانه ملی پروتکل‌هایی دارد که باید رعایت شود و ما با توجه به حساسیت‌ها و سطح مسابقات می‌توانیم پخش شبکه سوم را داشته باشیم.

یاری اظهار داشت: فدراسیون و ما اعتقاد زیادی به جلسات هم‌اندیشی داریم و باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم که روند کار بهتر شود. تلاش ما رایزنی با حمایت کنندگان و ارائه فرصت‌های تبلیغاتی کشتی به آنها است و نهایت تلاش خود را می‌کنیم که آنها را به کشتی جذب کنیم.

در ادامه مهربان گفت: مسائل مختلفی در جلسه مطرح شد، اما باید از گذشته درس گرفته و به فکر ساختن آینده باشیم، پس بهتر است گذشته‌ها فراموش و بهترین تصمیمات برای آینده گرفته شود. امسال به جهت اینکه تیم‌های ملی ما خود را برای المپیک آماده می‌کنند برای ما مهم بود. اما از طرفی به دلیل اینکه لیگ باعث می‌شود کشتی‌گیران و مربیانی که در تیم ملی نیستند دیده شوند و از لحاظ اقتصادی بهره ببرند. فدراسیون نهایت تلاش خود را در برگزاری این مسابقات کرد.

مهربان ادامه داد: کشتی از لحاظ شانس کسب مدال در المپیک و نتیجه‌گیری برای ورزش ایران مهم است و به همین دلیل باید طوری کار می‌کردیم که به برنامه‌های تیم‌های ملی نیز لطمه‌ای وارد نشود. از سازمان لیگ می‌خواهیم که سال آینده در تدوین آیین‌نامه برگزاری رقابت‌های لیگ تمام تلاش خود را به کار گرفته و مشکلات را اصلاح کند تا آیین‌نامه قوی تدوین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.