0 نظر
165 بازدید

مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم شود

double-quot تهران - جارپرس - استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است، عنوان کرد: باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.
کد خبر : 83589
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 19:16
مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم شود

 

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون و بروز وضعیت قرمز کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید و مهد کودک‌ها هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه فعالیت‌ تالارها افزود: تالارها باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و مابقی صندلی‌های خود را خارج کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری‌ تصریح کرد: صداوسیما و رسانه‌ها ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی را افزایش دهند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراجعه به موقع بیماران به پزشکان باید مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: در این بین آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم تشدید پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کارخانجات گفت: دریافت دوز سوم واکسن بسیار مهم است. امیدواریم در زمینه تزریق دوز سوم شاهد جهش در استان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.