0 نظر
36 بازدید

نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت فلسطین قوی و تونل‌ها پابرجا است/ ناوها و ارتش‌های عربی کجایند؟

double-quot تهران- جارپرس- نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین، به شدت از انفعال دولت ها و ارتش های جهان عرب در قبال تحولات نوار غزه انتقاد کرد.
کد خبر : 139379
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 11:31
مقاومت فلسطین قوی و تونل‌ها پابرجا است/ ناوها و ارتش‌های عربی کجایند؟

به گزارش روز دوشنبه جارپرس ازایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «حسین الحاج حسن» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: جنگ غزه ثابت کرد که مکانی برای ضعیف وجود ندارد و این دنیا جز زبان سلاح و زور را نمی‌شناسد. حق جز با مقاومت ستاندنی نیست. مقاومت دشمن را در تحقق اهدافش ناکام گذاشت. مقاومت فلسطین همچنان قوی و پایدار و تونل‌ها و نیروهای مقاومت پابرجا هستند و این نکته ای که خود دشمن صهیونیست به آن اذعان دارد. دشمن صهیونیست یک اسیر را نتوانسته زنده برگرداند و بسیاری از اسیرانش کشته شده‌اند. گزندی به فرماندهان مقاومت وارد نشده و به اذعان خود صهیونیست‌ها، هدف راهبردی محقق نشده است.

الحاج حسن خطاب به سران صهیونیست گفت: با همه جنگنده ها، ارتش نازی جدید و جنایات‌ها، غیر از اینکه سی هزار نفر را که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند، به شهادت رسانده اید و بیش از هفتاد هزار غیرنظامی را زخمی کرده اید و حدود ۱۵۰ خبرنگار، پزشک و امدادگر را به شهادت رساندید، چه دستاوردی داشته اید؟ شما بیمارستانها را محاصره و کادر درمانی را ربوده و بیمارستانها، مدارس، دانشگاهها، کلیساها و مساجد در غزه را بمباران کرده اید و در مقابل نیز تلفات و خسارت هایی خود از مقاومت را پنهان کرده اید.

وی با اشاره به حمایت بی دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکا مسئول جنایات غزه و منطقه است. واشنگتن مانع از صدور قطعنامه درباره آتش بس در غزه با به کارگیری امتیاز وتو می‌شود و دشمن صهیونیست را به مهمات و سلاح تجهیز کرده و پوششی برای جنایات آن فراهم می‌آورد. بایدن هنگام ارتکاب جنایات اسرائیل حامی آن است و از این رو اوست که باید محاکمه شود. دیوان بین المللی دادگستری توصیه به پایبندی دشمن به قانون بین المللی کرد، اما دشمن بار دیگر کشتار خیابان «الرشید» در شهر غزه و ده‌ها کشتار دیگر را علیه مردم این منطقه رقم زد. دشمن صهیونیست در برابر زنان، کودکان، سالخوردگان عرض اندام می‌کند و در برابر مقاومت ناتوان و بزدل است. دشمن صهیونیست از جنگنده‌ها و موشک‌های آمریکایی و انگلیسی استفاده می‌کند.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه به شدت به همسویی برخی دولت های عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد: خطاب به آنانی که به ائتلاف با آمریکا اصرار دارند، می‌گوییم که شما متحد آمریکا نیستید بلکه دنباله رو و ابزار اجرای سیاست هایی هستید که بر شما دیکته می‌شود. ناوها و ارتش های شما کجا هستند؟ پول‌هایی که به تکفیری‌ها داده شد و سوریه و عراق را نابود کردند، کجاست؟ فتواهایی که هزاران تکفیری را روانه عملیات انتحاری در سوریه، عراق و لبنان کرد، کجاست؟ رسانه های شما کجایند؟ دیپلماسی شما کجاست؟ اتحادیه عرب در قبال کشتارهای روزانه در غزه کجاست؟ شما حتی از وارد کردن دارو، غذا و سوخت به نوار غزه برای نجات کودکان گرسنه و در معرض مرگ در بیمارستانهایی که برق آنها قطع شده عاجز هستید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.