مقاومت بیش از اندازه در برابر قرنطینه شدن در مرزها

double-quot تهران - جارپرس - فرماندار دشت آزادگان با بیان این که هیچ کس حاضر به قرار گرفتن در قرنطینه نیست، گفت: در حال حاضر مکان قرنطینه در مرز چذابه آماده است اما با مقاومت بیش از اندازه افراد مثبت کرونا مواجه هستیم.
کد خبر : 81358
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 21:52
مقاومت بیش از اندازه در برابر قرنطینه شدن در مرزها

 

حمید سیلاوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آزمایشگاه مجهزی در مرز چذابه وجود دارد و اگر تست کرونای اتباع خارجی مثبت شودف به کشور خود عودت داده می‌شوند.

به گزارش جارپرس از ایسنا، وی افزود: در مرز چذابه  استراحتگاه موقت و در بستان نیز نقاهتگاه برای اسکان بیماران مبتلا به کرونا که از مرز به کشور وارد می‌شوند، وجود دارد اما با وجود اینکه پاسپورت افراد مثبت ضبط می‌شود نیز افراد مثبت سرپایی بیش از اندازه نسبت به حضور در نقاهتگاه مقاومت می‌کنند.

فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به اینکه اکثر این افراد همراه اقوام خود هستند و خود وسیله نقلیه دارند، شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه هماهنگی انجام می‌دهد و با مراقبت همراهان بیمار به مقصد هدایت می‌شوند.

سیلاوی با بیان اینکه هیچ کس حاضر به قرار گرفتن در قرنطینه نیست، گفت: در حال حاضر مکان قرنطینه در مرز چذابه آماده است اما با مقاومت بیش از اندازه افراد مثبت کرونا مواجه هستیم به گونه‌ای که با نیروهای ما مشکل پیدا می‌کنند، بنابراین امکان نگهداری این افراد در قرنطینه وجود ندارد. از طرف دیگر نیز بیماران حاد نیستند که به بیمارستان منتقل شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.