0 نظر
122 بازدید

معاون دبیرکل سرایا الخرسانی: مقابل هرکس که به حزب الله لبنان تعرض کند، می ایستیم

double-quot

بغداد-جارپرس-معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی ‘سرایا الخراسانی’ عراق تاکید کرد: در مقابل هرکس که بخواهد به حزب الله لبنان تعرض کند، می ایستیم.

کد خبر : 23675
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 7:04
معاون دبیرکل سرایا الخرسانی: مقابل هرکس که به حزب الله لبنان تعرض کند، می ایستیم

به گزارش جارپرس از ایرنا،حجت الاسلام ‘سید حامد الموسوی’ افزود: نه تنها در مورد حزب الله لبنان، بلکه در برابر هرگونه تعرض به هر یک از گروه های مقاومت اسلامی در عراق، لبنان، یمن و یا سوریه از هر طرفی که باشد، خواه عربستان سعودی یا آمریکا یا هرکس دیگر، خواهیم ایستاد.
وی تاکید کرد: مقاومت اسلامی امروز در همه محورهای رویارویی در معرض تعرض و یا اقداماتی برای تضیعف آن قرار دارد، بر همین اساس ما با قدرت دست های رزمندگان حزب الله لبنان را می فشاریم، زیرا آنها برای دفاع از عقیده و مقدسات جانفشانی های گسترده ای کرده اند.
الموسوی افزود: همان طور که انتظار می رود گروه های مقاومت اسلامی در یک صف واحد در دفاع از عقاید و مقدسات و جهان اسلام قرار گیرند، بر این اساس اجازه نمی دهیم که با تهدید یا تعرض یا اقدامات تضعیف کننده، آسیبی به این گروه مقاومت اسلامی وارد شود.
معاون دبیر کل گروه مقاومت اسلامی سرایا الخراسانی با تاکید بر همراهی این جنبش با حزب الله لبنان گفت: ما مقتدرانه در کنار مقاومت اسلامی لبنان یا همان برادران حزب الله و مواضع شرافتمندانه آنها هستیم و به آنها می گوییم که در این مسیر حرکت کنید و ما با شما شما در این مسیر همراهیم.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت اربعین حسینی و روز شهید حزب الله در بیروت، اقدام به افشای توطئه جدید آل سعود علیه ملت لبنان کرد.
وی گفت: من درباره یک تحلیل صحبت نمی کنم بلکه اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد عربستان از اسرائیل خواسته تا به لبنان حمله کند و امروز در رژیم صهیونیستی بحث و بررسی هایی درباره این موضوع وجود دارد.
وی اضافه کرد: کاملا آشکار است که عربستان علیه لبنان و حزب الله در لبنان اعلام جنگ کرده و باید ارزش چیزی که در لبنان داریم را درک کنیم و عربستان شما را به نابودی و ویرانی فرا خوانده و از شما می خواهد که با دستان خود خانه هایتان را ویران کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.