معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سه واحد تولیدی احیا شده در گرمسار بازدید کرد

double-quot تهران- چارپرس- معاون اجرایی رئیس جمهور که برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی به سمنان سفر کرده، صبح امروز از سه واحد صنعتی در منطقه ایوانکی شهرستان گرمسار بازدید کرد.
کد خبر : 90918
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 10:04
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سه واحد تولیدی احیا شده در گرمسار بازدید کرد

به گزارش جارپرس از ایرنا، «سید صولت مرتضوی» در بدو ورود به استان سمنان مورد استقبال استاندار قرار گرفت و سپس از سه واحد تولیدی که با دستور رئیس‌ جمهور در سفر به این استان و پیگیری‌های معاونت اجرایی ریاست جمهوری به چرخه تولید بازگشته‌اند، بازدید کرد.

وی در نخستین برنامه از سفرش از شرکت کیا پلاستیک مانا بازدید کرد که با سرمایه‌گذاری‌ ۴۹۷ هزار و ۵۳۱ میلیون ریالی و ارزی و در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۱۹۶ مترمربع در شهرک صنعتی گرمسار فعالیت دارد. محصولات این کارخانه قطعات پلاستیکی ظروف آشپزخانه با ظرفیت یک‌هزار تُن و ظروف پلی پروپیلن با ظرفیت ۸۵۰ تُن و میزان مصرف انرژی سالانه این شرکت شامل آب مصرفی سالانه به میزان یک‌هزار و  ۹۱۹ مترمکعب، توان برق ۲۴۰ کیلووات و گاز مصرفی سالانه ۱۶۲ هزار مترمکعب است. این واحد تولیدی در ۲۵ آبان سال گذشته مجوز بهره‌برداری گرفت و در بهمن ماه با ۷۰ نیرو به چرخه تولید بازگشت و برای ۲۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت روغن نباتی گلبهار جاده ابریشم دومین واحد تولیدی شهرستان گرمسار است که معاون اجرایی رئیس جمهور از آن بازدید کرد. این کارخانه بهمن ماه سال گذشته با ۵۷ نیرو به چرخه تولید بازگشت. مرتضوی سپس از شرکت پُلی اِتیلن مُشبَّک ایرانیان بازدید کرد که اسفند ماه سال گذشته با ۲۰ نیروی انسانی به چرخه تولید بازگشت.

چندی پیش استاندار سمنان اعلام کرده بود: بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافت که تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال به‌ صورت نقد در سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته است و در سفر آیت‌الله رئیسی به این استان بیش از ۳۲ هزار نامه مردمی بررسی و به آنها پاسخ داده شده است

بازدید از سیلوی گندم یکصدهزار تُنی گندم در ده نمک، بزرگراه حرم تا حرم در سرخه، بیمارستان کوثر، کارخانه هفت آسمان صنایع پاکران، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و حضور در نشست پیگیری مصوبات سفر در شورای اداری برنامه‌های امروز معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر یک روز وی به این استان است.

رئیس جمهور در طول هشت ماه اخیر به ۲۰ استان‌ کشور سفر کرده است: خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌ جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان‌ رضوی، البرز و قزوین.

آیت‌الله رئیسی ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت در نهمین سفر استانی خود به سمنان رفت و در این سفر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات بانکی اختصاص یافت. به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، از مجموع مصوبات ۲۰ سفر استانی آیت‌الله رئیسی تاکنون مصوبات ١٧ استان قطعی و ابلاغ شده و سایر مصوبه‌ها و دستورات رئیس جمهور نیز در دست پیگیری است.

این دومین سفر استانی مرتضوی بعد از ماه مبارک رمضان برای پیگیری و نظارت میدانی بر پیشرفت و تحقق مصوبات و دستورات رئیس جمهور است و او چندی پیش نیز به یزد سفر کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.