معافیت سربازی مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر همچنان اجرا می‌شود

double-quot تهران- جارپرس- سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای از تداوم اجرای معافیت سربازی برای مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.
کد خبر : 134950
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آبان 1402 - 13:12
معافیت سربازی مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر همچنان اجرا می‌شود

به گزارش جارپرس از ایرنا از پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: معافیت سربازی مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر همچنان در حال اجراست و واجدین شرایط برای ثبت درخواست معافیت و یا تکمیل مدارک مربوطه می‌بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) اقدام کنند.

برابر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح، دوره آموزش رزم مقدماتی معافیت مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر لغو شده است لذا افرادی که درخواست معافیت خود را در گذشته ثبت کرده‌اند، باید برای تکمیل فرم تعهد آموزشی به معاونت وظیفه عمومی و یا یکی از دفاتر پلیس +۱۰ محل سکونت خود مراجعه کنند.

مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام، با تکمیل فرم تعهد آموزشی می‌توانند از معافیت بهره‌مند شوند.

همچنین مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.