مظنون انفجاری انتحاری روسیه: تروریست نیستم

double-quot
مسکو – جارپرس – صاحب عکسی که در رسانه ها به عنوان یکی از عوامل انفجار انتحاری دیروز (دوشنبه) در متروی شهر سن پترزبورگ معرفی شده بود، خود را به پلیس معرفی و اعلام کرد: من تروریست نیستم.

کد خبر : 20180
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 فروردین 1396 - 7:03
مظنون انفجاری انتحاری روسیه: تروریست نیستم

به گزارش جارپرس، در این انفجار انتحاری ۱۱ مسافر قطار در حال حرکت داخل تونل یکی از میبرهای مترو نزدیک ایستگاه تخنولوگیچسکی اینستیتوت کشته و شمار زیادی مجروح شدند.
یک مقام امنیتی روسیه امروز اعلام کرد که انفجار انتحاری و تروریست نیز تبعه یکی از کشورهای آسیای میانه بوده که مواد منفجره را در کوله پشتی قرار داده یا به کمر خود بسته بود و قطعاتی از بدن وی نیز یافت شده است.
رسانه های روسی ساعاتی پس از انفجار تروریستی در متروی سنت پترزبورگ تصاویر فردی را منتشر و اعلام کردند که این فرد در اقدام تروریستی شرکت داشته است.
روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس روز سه شنبه نوشت: پس از اینکه رسانه ها تصویر این فرد گرفته شده توسط دوربین مدار بسته در مترو را منتشر و مدعی شدند که وی مظنون اصلی در انفجار متروی سنت پترزبورگ است، این فرد به پلیس مراجعه کرد.
فرد مظنون به ماموران پلیس گفت بی گناه است و هیچ ارتباطی با حادثه تروریستی در ایستگاه تخنولوگیچسکی اینستیتوت ندارد.
ماموران امنیتی پس از تسلیم این فرد اعلام کردند که انفجار در ایستگاه مترو را تروریست انتحاری انجام داده و خود نیز در حادثه کشته شده است.
روز گذشته همچنین بمب عمل نکرده ای در ایستگاه مترو پلوشاد واستانیا (میدان قیام) سن پترزبورگ کشف شد که بنا به اعلام شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه با قدرت انفجاری یک کیلوگرم تی.ان.تی در کپسول آتش خاموش کن جاسازی شده بود که خنثی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.