0 نظر
135 بازدید

مطهری : پرونده بازشماری آرای وزرا بسته شده است

double-quot

تهران – جارپرس – نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازشماری آرای نمایندگان در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی شامل آخوندی ، بیطرف و جهرمی ، گفت: پرونده بازشماری آرای وزرا بسته شده است.

کد خبر : 22481
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 - 5:38
مطهری : پرونده بازشماری آرای وزرا بسته شده است

به گزارش جارپرس از خانه ملت، علی مطهری اظهار داشت: روز گذشته موضوع بازشماری آرا بررسی و ۶ رای به آرای موافق بیطرف و یک رای نیز به آرا موافق آذری جهرمی افزوده شد که تاثیری در نتیجه نگذاشت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین پس از بازشماری آراء ۱۰ رای نیز به آرای موافق آخوندی افزوده شد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرونده بازشماری آرا بسته شده و اینگونه نیست که بازشماری آرا ادامه داشته باشد، تصریح کرد: سبکی که تمامی آرا در یک برگه رای باشد برای نخستین بار اجرایی شد، لذا شمارش آرا مقداری در این دوره متفاوت بود و شاید مقداری در شمارش آرا تعجیل شد، اما در نهایت در نتایج آرا تغییری ایجاد نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه گذشته به ۱۶ وزیر پیشنهادی رییس دولت دوازدهم رای اعتماد داد اما حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو آرای لازم نمایندگان را کسب نکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.