مصدومان سقوط بالگرد در ارومیه مشکل حاد جسمی ندارند

double-quot
ارومیه – جارپرس – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: مصدومان حادثه سقوط بالگرد در منطقه «دالامپر» ارومیه مشکل حاد جسمی ندارند و بیشترین مشکلات آنان مربوط به شکستگی است.
کد خبر : 29179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 12:27
مصدومان سقوط بالگرد در ارومیه مشکل حاد جسمی ندارند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، باقر بهرامی روز چهارشنبه افزود: هوشیاری ۲ مصدوم منتقل شده به بیمارستان عارفیان ارومیه تثبیت شده است و پزشکان در حال بررسی تخصصی تر وضعیت آنان هستند.
وی اضافه کرد: امکان انتقال ۶ مصدوم دیگر به جا مانده در منطقه نیز با وجود اعزام تیم های امدادی و اورژانس به علت کولاک وجود ندارد و به محض بهبود اوضاع، عملیات انتقال انجام می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه وضع جسمانی این مصدومان نیز وخیم نیست و مردم نباید در این خصوص نگران باشند، ادامه داد: برای کمک به مصدومان این حادثه، یک دستگاه بالگرد و پنج دستگاه آمبولانس با همه امکانات به محل سقوط بالگرد اعزام شده است.
در حادثه سقوط بالگرد هواناجا که ساعت ۱۱:۴۰ امروز (چهارشنبه) در ارومیه روی داد، یک نفر به شهادت رسید و هشت نفر دیگر زخمی شدند؛ شهید این حادثه کاپیتان «علی شهسواری» نام دارد و کمک خلبان بالگرد بوده است.
گفته می شود این بالگرد در حال جابجایی مرزبانان در نقطه مرزی بود و به دلیل وضعیت نامناسب جوی، وجود برف زیاد و لغزندگی زمین در هنگام فرود به ارتفاعات دالامپر ارومیه دچار سانحه شد اما بررسی های دقیق تر در مورد علت حادثه در حال انجام است.
منطقه دالامپر در دهستان مرگور ارومیه قرار دارد و مرگور نیز در جنوب غربی این شهرستان واقع است؛ کوه دالامپر با ارتفاع حدود سه هزار و ۵۰۰ متر در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و در مرز سه کشور ایران، عراق و ترکیه قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.