0 نظر
136 بازدید

مشاور قدیمی ترامپ آماده ترک کاخ سفید

double-quot

تهران – جارپرس – یکی از مشاوران قدیمی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اطرافیانش گفته که قصد دارد کاخ سفید را ترک کند.

کد خبر : 22647
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 5:46
مشاور قدیمی ترامپ آماده ترک کاخ سفید

به گزارش جارپرس از تارنمای سی.ان.ان، «کیت شیلر/Keith Schiller» مدیر «عملیات های اتاق بیضی» کاخ سفید در دو هفته اخیر به نزدیکانش گفته که اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر از کاخ سفید می رود.
مسائل مالی دلیل اصلی شیلر برای رفتن است. حقوق سالانه وی در دولت ترامپ ۱۶۵ هزار دلار است که این رقم کمتر از حقوق سالانه اش قبل از پیوستن به دولت بود.
شیلر در «سازمان ترامپ» سالانه ۲۹۴ هزار دلار حقوق دریافت می کرد. هنوز معلوم نیست که آیا ترامپ شیلر را برای ماندن متقاعد می کند یا نه.
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید درباره رفتن شیلر گفت این خبر «درست نیست.»
به نوشته سی.ان.ان، تصمیم شیلر برای خروج از کاخ سفید در حالی است که ترامپ یکی از وفادارترین و معتمدترین مشاورانش را در یک دوره پرفراز و نشیب از دست خواهد داد.
ژنرال جان کلی به تازگی به عنوان رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید منصوب شده است و انتظار می رود نظم را در دولت ترامپ برقرار کند.
در ماه های تعداد زیادی از مشاوران نزدیک و پرنفوذ ترامپ برکنار شده یا استعفا داده اند.
مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ، درک هاروی مشاور ارشد امور خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا، کتی والش معاون ستاد کارکنان کاخ سفید، استیو بنن مشاور استراتژیک کاخ سفید، جیمز کومی رئیس پلیس فدرال آمریکا، رینس پریبوس رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، آنتونی اسکاراموچی مدیر ارتباطات کاخ سفید، شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید، ازرا کوهن واتنیک مدیر ارشد اطلاعات شورای امنیت ملی و ریچ هیگینز رییس دفتر برنامه ‌ریزی استراتژیک کاخ سفید از جمله کسانی هستند که دیگر در دولت ترامپ حضور ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.