0 نظر
226 بازدید

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان: مدال‌آوری در آسیا کار دشواری است

double-quot تهران- جارپرس- مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: مدال‌آوری در آسیا کار دشواری است اما امید داریم تا بتوانیم در برخی دسته‌ها جزو ۶ نفر اول آسیا باشیم و در کنار آن نیم نگاهی به گزینشی المپیک هم خواهیم داشت.
کد خبر : 50334
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 9:40
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان: مدال‌آوری در آسیا کار دشواری است

به گزارش جارپرس از ایرنااکبر خورشیدی روز دوشنبه  اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام تست‌های پی‌سی‌آر آغاز شده است و تاکنون این اردوها با وجود بحران کرونا از شرایط خوبی برخوردار است.

وی در پاسخ به این پرسش که الهام حسینی در این مرحله از اردو شرکت می‌کند، گفت: وی نیز بعد از عمل جراحی نتوانست در مرحله قبلی اردوی تیم ملی شرکت کند اما اکنون توانایی خود را بازیافته و با هماهنگی پزشکان مربوطه برنامه ریزی کردیم تا در این مرحله از اردوی تیم ملی شرکت کند.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: با توجه به روند برنامه‌ها و حمایت فدراسیون تاکنون اردوها را منظم برگزار کردیم و تمرینات در حد عالی بوده و زنان رشد خوبی در این مدت داشتند. امیدواریم در ۱۴۰۰ بتوانیم وزنه‌برداری زنان را در سطح جهان مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به مدال در وزنه‌برداری زمان می‌خواهد، تصریح کرد: خوشبختانه استعداد و علاقه در میان زنان وزنه‌بردار زیاد است و از پشتکار زیادی برخوردار هستند و این مساله در اردو هم موثر واقع شده است.

خورشیدی یادآور شد: اواخر فروردین ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود  و وزنه‌برداران اکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد برای این مسابقات آماده‌اند. هیچ‌گاه ورزشکار به علم صد درصد آمادگی نمی‌رسد و آمادگی هم پایانی ندارد. امیدوارم در وزنه‌برداری زنان نسبت به گذشته رشد بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گزینشی المپیک است و همه برای کسب امتیاز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که کمتر از قهرمانی جهان نیست. برخی از کشورها نفر اول تا چهارم جهان هستند و اکنون می‌بینیم که کشورهای آسیایی سکوهای جهانی را گرفته‌اند. به همین دلیل مدال آوری در آسیا کار دشواری است اما امید داریم تا بتوانیم جزو ۶ نفر آسیا باشیم و در کنار آن نیم نگاهی به گزینشی المپیک هم خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.