0 نظر
172 بازدید

مشارکت جوانان بابلسری در زیباسازی شهر

double-quot

بابلسر-جارپرس-جمعی از جوانان خوش ذوق بابلسری در اقدامی خود جوش و بی نظیر هم گام با شهرداری به زیباسازی شهر پرداختند.

کد خبر : 24496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 11:33
مشارکت جوانان بابلسری در زیباسازی شهر

 

به گزارش جارپرس از بابلسر،جابر لقمانی شهروند بابلسری و فعال اجتماعی شهرستان با حضور در دفتر خبرنگار ما در بابلسر گفت: تعدادی از جوانان خوش ذوق و دلسوز بابلسری در اقدامی نو در راستای همکاری با شهرداری و زیباسازی شهر بخشی از دیوار بازار روز ولیعصر (عج) را رنگ آمیزی کردند.

لقمانی افزود: در پی نشست و پیشنهاد جمعی از جوانان مطالبه گر بابلسر با اعضای شورای اسلامی و شهردار در جهت اجرای کف پوش بتنی بازار روز، این افراد بعد از آن در اقدامی خودجوش قسمتی از دیوار بازار روز را رنگ آمیزی کردند تا با این اقدام خود به دیگر شهروندان اعلام کنند همگی می توانند در امر زیباسازی شهر خود و مشارکت داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان فهیم بابلسر با شرکت و حمایت، پشتیبان همیشگی ما در راستای زیباسازی شهر زیبای بابلسر باشند.

جابر لقمانی گفت: هادی کجوری، مبین جعفری، امیرحسین اسلامی، حامد تقی زاده، امین ابراهیمی، جابر لقمانی، مجتبی حیدرپور و خانم میری شهروندانی هستند که در رنگ آمیزی دیوار بازار روز ولیعصر بابلسر مشارکت داشتند.

او در پایان این گفتگو ضمن تشکر از پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و ایده های مناسب مهندس شفیعی شهردار پرتلاش بابلسر در مسیر پیشرفت و زیباسازی شهر گردشگـری بابلسر، از همکاری صمیمانه مهندس حجازیان معاونت فرهنگی و مهندس غلام نژاد مسئول روابط عمومی شهرداری بابلسر نیز تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.