مسکو تحریم‌هایی را علیه تعدادی از شهروندان انگلیسی اعمال کرد

double-quot تهران - جارپرس - وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو در واکنش به بیانیه انگلیس درخصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری چچن روسیه، تحریم‌های شخصی را علیه تعدادی از شهروندان انگلیسی اعمال کرد.
کد خبر : 64533
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مرداد 1400 - 10:51
مسکو تحریم‌هایی را علیه تعدادی از شهروندان انگلیسی اعمال کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: در واکنش به اقدامات غیردوستانه مقامات انگلیسی و بر مبنای اصل عمل متقابل، طرف روسی تصمیم گرفت تا تحریم‌های شخصی را علیه تعداد متناسبی از اتباع و شهروندان انگلیسی که در فعالیت‌های ضد روسی انگلیس مشارکت دارند، اعمال کند. این افراد از ورود به روسیه منع می‌شوند.

وزارت امور خارجه روسیه افزود: ما مجددا از رهبری انگلیس می‌خواهیم تا از موضع تقابلی غیرمنطقی و غیرقابل توجیه خود علیه کشورمان دست بردارد. هرگونه اقدامات غیردوستانه بدون پاسخ متناسب و کافی باقی نخواهد ماند.

وزارت امور خارجه روسیه توضیح داد، دولت انگلیس در دسامبر ۲۰۲۰ و آوریل ۲۰۲۱ اعمال تحریم‌های شخصی علیه شهروندان روسیه تحت بهانه‌های دور از ذهن و پوچ به خاطر ادعای نقض‌های حقوق بشری در چچن و همچنین در چهارچوب “مقررات جهانی تحریم‌های ضد فساد” که توسط پارلمان انگلیس تصویب شده است را اعلام کرده بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.