0 نظر
189 بازدید

مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیرند

double-quot

قم-جارپرس-آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با قدردانی از حضور پرشور و کم نظیر ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیرند؛ حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی را درک کنند و به فکر خدمت باشند.

کد خبر : 24729
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:55
مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیرند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم افزود: مسئولان قدر جوانان را بدانند و زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کنند، ان شاءالله همه اینها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل حل است.
وی گفت: مردم ایران وفادار و مومن هستند، واقعا مسئولان باید قدر این مردم متعهد را بدانند، مسئولان محترم ما چه وظیفه سنگینی در مقابل این وفاداری مردم دارند؛ مردمی که با وجود همه مشکلات دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی دارند.
آیت الله نوری همدانی افزود: پیام حضور مردم در راهپیمایی امسال این بود که ما این نظام را حفظ خواهیم کرد و به عهد خود با امام و شهدا پایبند هستیم، حضور جوانان و نوجوانان نشان داد که نسل های سوم و چهارم انقلاب نیز عظمت این انقلاب و نظام ولایی را درک کرده اند.
وی تاکید کرد: دشمن بداند مردم در نگهداری این نظام و انقلاب مقاوم تر شده اند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد، لذا بهتر است آنان دست از این دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و این ملت بزرگ و انقلابی را بهتر بشناسند.
راهپیمایی دشمن شکن و عظیم یوم الله ۲۲ بهمن روز گذشته با حضور امت همیشه در صحنه در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.