0 نظر
67 بازدید

مرگ ۲ تن درپی تصادف پراید با بلوک سیمانی در آزادراه تهران – قم

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهر تهران از مرگ دو تن درپی تصادف سواری پراید با بلوک سیمانی میانه آزادراه تهران - قم خبر داد.
کد خبر : 124293
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 18:44
مرگ ۲ تن درپی تصادف پراید با بلوک سیمانی در آزادراه تهران – قم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت ۷:۵۰ صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی در محدوده کیلومتر ۱۱ مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران – قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل ایستگاه شماره ۵۰ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی درمحل حادثه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با نیوجرسی (بلوک سیمانی) میانه مسیر برخورد کرده و دوباره منحرف شده به میانه راه برگشته و متوقف شده است. در سوی دیگر آزادراه نیز با توجه به شدت برخورد پراید، نیوجرسی به میانه لاین مقابل آمده بود که به همین دلیل یک دستگاه سواری پرشیا نیز با آن برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه برای راننده و سرنشین سواری پرشیا اتفاقا رخ نداده و حادثه از نوع خسارتی بود، گفت: اما متاسفانه دو نفر از سرنشینان سواری پراید که یک خانم ۷۲ ساله و یک آقای ۶۰ ساله بودند به دلیل شدت جراحات وارد در دم فوت کردند. سه آقا که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن داشتند نیز دچار مصدومیت شدند که از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهر تهران آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.