0 نظر
158 بازدید

مرگ یک خانم بر اثرانفجار وآتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در پایتخت

double-quot

تهران – جارپرس – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در خیابان مختاری خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم ۴۰ ساله بدلیل شدت سوختگی جان باخت.

کد خبر : 21450
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 5:02
مرگ یک خانم بر اثرانفجار وآتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در پایتخت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا سید جلال ملکی روز شنبه افزود: ساعت ۶:۱۳ امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مختاری کوچه رودکی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد:طبقه سوم یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی آتش گرفته و بدلیل شدت انفجار و آتش سوزی بخش زیادی از دیواره های این ساختمان مسکونی تخریب شده بود.
ملکی با بیان اینکه آتش درحال سرایت به سایر واحدهای مسکونی بود خاطرنشان کرد: با اقدامات مناسب این آتش گسترده مهار شد و آتش نشانان ۳ نفر از افراد گرفتار شده در داخل این ساختمان را به سلامت خارج کنند.
وی یادآور شد: آتش نشانان در حین عملیات در طبقه سوم این ساختمان با بدن سوخته شده یک خانم حدود ۴۰ ساله مواجه شدند که این فرد بدلیل شدت سوختگی در این حادثه جان باخت.
به گفته وی آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در ساعت ۸:۱۵ امروز به این عملیات پایان دادند و علت این حادثه در دست بررسی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.