مرگ سرنشین پراید در آزاد راه همدان

double-quot
همدان – جارپرس – رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با خودروی ماک در آزاد راه همدان یک نفر جان باخت.

کد خبر : 13862
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 5:59
مرگ سرنشین پراید در آزاد راه همدان

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،‌ سرهنگ مهدی شاکری افزود: نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی پراید در آزاد راه همدان – ساوه در حال تردد بود که در کیلومتر ۲۰ آزاد راه با قسمت عقب خودروی کشنده ماک برخورد می کند.
وی با ذکر اینکه در این سانحه راننده ۳۸ ساله پراید جان باخت، علت بروز این سانحه را بی توجهی به جلو از سوی راننده پراید ذکر کرد.
وی گفت: طبق اعلام گشت پلیس راه، پس از برخورد پراید با ماک، خودروی ماک حدود ۱۸۰ متر پراید گرفتار در زیر چرخ های عقب را با خود کشیده است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تنظیم سیستم صوتی خودرو، صحبت کردن با سرنشینان و خوردن و آشامیدن از عوامل اثر گذار در بی توجهی راننده به مسیر مقابل است.
سرهنگ شاکری خواب آلودگی را از دیگر عوامل کاهش هوشیاری راننده و بی توجهی به جلو دانست و افزود: برخی از رانندگان با بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی نه تنها جان خود بلکه جان دیگر رانندگان و کاربران از جاده را به مخاطره می اندازند.
۳۲۵ نفر در ۹ ماهه سال جاری در سوانح جاده ای این استان جان باختند که ۶۷ درصد از جانباختگان سوانح رانندگی برون شهری مرد و مابقی زن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.