مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند

double-quot
بابلسر – جارپرس – امام جمعه بابلسر با توجه به آمار ۱۰ ماهه امسال این شهرستان در حوادث رانندگی که منجر به جان باختن ۶ نفر از شهروندان شد، همگان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت کرد.

کد خبر : 18720
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 - 6:51
مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند

 

 

به گزارش جارپرس از بابلسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه و تاکید بر رعایت دستورات و قوانین راهنمایی و رانندگی، همه شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه را در عمل به این مهم یادآور شد.

 

قلی پور افزود: بعضا عدم توجه و عدم رعایت مقررات، آسیب هایی جبران ناپذیر وارد می کند.

 

امام جمعه بابلسر بیان داشت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در شهرستان بابلسر، ۶ تن از شهروندان به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند و چندین نفر هم زخمی و مجروح در بیمارستان ها بستری شدند.

 

امام جمعه بابلسر ضمن تاکید بر رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: پارک کردن خودرو در محل توقف ممنوع، جلوی درب منازل و ایجاد ترافیک به دلیل پارک دوبله که موجب اتلاف وقت برای دیگران شود “حق الناس” است.

 

به گفته او رعایت حق دیگران توشه ای برای دنیا و آخرت ماست.

 

به گزارش جارپرس، شهرستان بابلسر با دارا بودن گره های متعدد ترافیکی در ادوار گذشته، با گذشت ۲۰ ماه از روی کار آمدن سرهنگ میرهادی طاهری رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابلسر، بسیاری از بار ترافیکی شهرستان کاسته شد.

 

همچنین با نظر کارشناسی این مدیر در شورای ترافیک، با حذف بریدگی های زائد، پیشنهاد نصب چراغ راهنمایی زماندار و اعمال محدودیت ترافیکی پل فلزی دوم سبب کاهش حوادث و سوانح ترافیکی نسبت به سالهای گذشته شده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان بابلسر هم در گفتگویی اختصاصی و کوتاه با اشاره به خبر فوق خاطر نشان کرد: رانندگان محترم وسایل نقلیه همواره با رعایت اصل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ما را در اجرای بهتر آن یاری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.