مردم فعلا به سفر نروند

double-quot تهران - جارپرس - نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به خطر احتمالی سویه جدید ویروس کرونا از مردم خواست که فعلا از شرکت در تجمع ها و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
کد خبر : 76361
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آذر 1400 - 8:44
مردم فعلا به سفر نروند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمدرضا احمدی عنوان کرد: در ابتدا از مردم عزیز کشور به دلیل اهتمامی که نسبت به رعایت پروتکل ها و توصیه های بهداشتی داشتند تشکر می‌کنم، این توجه مردم و تلاش کادر درمان کشورمان موجب شد امروز آمار مبتلایان و فوتی های ما به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کند.

وی افزود: اما با وجود همه این رعایت کردن ها، تجربه کشورهای مختلف در این دوساله نشان داده است که اگر بخواهیم به پروتکل ها کم توجهی کنیم ممکن است با مشکل روبرو شویم، حتی در این شرایط ممکن است افرادی که واکسینه هم شده‌اند مبتلا شده و با مشکل روبرو شوند، بر همین اساس توصیه می کنم فعلا تا زمان پایان خطر شیوع کرونا در کشور به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دهیم و از هرگونه شرکت در تجمع ها و سفرهای غیرضروری پرهیز کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: اکنون با آمدن سویه جدید کرونا در برخی کشورها، اهمیت رعایت پروتکل ها دوچندان می‌شود، چراکه باید توجه کنیم میزان سرایت پذیری این سویه از سویه های قبلی ویروس بیشتر بوده و می‌طلبد برای جلوگیری از خطرات احتمالی به توصیه های مراجع مرتبط توجه لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان تاکید کرد: بر همین اساس از مردم عزیز درخواست می‌کنم که ضمن رعایت همه پروتکل ها و توصیه ها فعلا به سفر نروند، سفر نرفتن موقتی خیلی بهتر از این است که خدای نکرده شاهد از دست دادن عزیزی از عزیزانمان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.