استاندار مازندران در جمع مردم آمل:

مردم آمل نماد مبارزه با گروهک های تروریستی در کشور لقب گرفتند/سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عمق استراتژیک اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرد

double-quot ساری -جارپرس-استاندار مازندران در بزرگداشت ششم بهمن در آمل گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عمق استراتژیک اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرده و اروپا و آمریکا بدانند که مسیری که در پیش گرفتند به نابودی خودشان منتهی خواهد شد.
کد خبر : 113494
| خبرنگار : احمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 11:10
مردم آمل نماد مبارزه با گروهک های تروریستی در کشور لقب گرفتند/سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عمق استراتژیک اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرد

به گزارش جارپرس سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت ششم بهمن در آمل، افزود: مردم آمل در ۶ بهمن ۱۳۶۰ با جانفشانی ارادت خود را به آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کردند و گروهک های کوردل کمونیستی و منافقین را از این شهر بیرون راندند.

حسینی پور، خاطرنشان کرد: دهها گروهک دیگر هم در دهه ۶۰ در سراسر کشور فعالیت داشتند و ملت رشید ایران با تاسی از منویات امام راحل این دشمنان را به معنای واقعی نابود کردند.

استاندار مازندران با بیان این که، این دشمنان درصدد پاشیدن بذر نفاق در جامعه بودند، اضافه کرد: اما مردم آمل نماد مبارزه با گروهک های تروریستی در کشور لقب گرفتند و با ایستادگی در مقابل منافقین کوردل توطئه این دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کردند.

حسینی پور با بیان این که، حماسه مردم در سال ۱۳۶۰ به معنای واقعی اسلامی و ملی بود، گفت: مردم آمل با این جانفشانی ارادت خود را به امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

استاندار مازندران تصریح کرد: هدف منافقین کوردل در حمله به آمل و نفوذ در منطقه شمال کشور در اختیار قرار گرفتن جاده ارتباطی هراز بود و با برنامه ریزی هدفمند قصد داشتند تمام مراکز راهبردی این شهر را مورد هدف قرار دهند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی شد.

وی اضافه کردند: دشمنان قصد داشتند که با دست گرفتن آمل در گام بعدی مازندران و شمال کشور را در اختیار بگیرند و در نهایت هجمه اساسی علیه کشور ایجاد کنند و در چنین شرایطی بود که مردم آمل این توطئه را در نطفه خفه کردند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: با توجه به این که در سال ۱۳۶۰ کشور در جنگ تحمیلی به سر می برد و نیروهای نظامی ما در جنوب و غرب کشور قرار داشتند، حضور منافقین کوردل در آمل به نوعی یک غافلگیری بود اما مردم مازندران و این شهرستان با حماسه تاریخی سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

حسینی پور تصریح کرد: نباید آیین گرامیداشت ششم بهمن تنها در آمل محدود شود و آحاد مردم در کشور باید رشادت ها و غیرت این خطه را بدانند و ارزش کار مردم این دیار کمتر از سرافرازی رزمندگان در دفاع مقدس نبود.

سیدمحمود حسینی پور با بیان این که ملت ایران حماسی ترین رشادت ها را در مقابل دشمنان و برای صیانت از آرمان های انقلاب به خرج دادند، گفت: مردم مازندران و آمل از حماسه تاریخی ششم بهمن سربلند بیرون آمدند. ‎

استاندار مازندران گفت: تشکیل ستاد عالی بزرگداشت ششم بهمن استان که یادآور جانفشانی مردم شهر آمل در سال ۱۳۶۰ در مقابل منافقین کوردل است، در شورای اداری استان تصویب شد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تصور دشمنان همواره به این است که یک نگاه عمیق انحرافی به مردم ایران دارند و دشمنان با حماقت می خواهند کشور را دچار دردسر کنند اما ملت ایران سرافرازانه در برابر این توطئه ها ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: مردم تمام معادلات دشمنان را بهم ریختند و ملت ایران حماسی ترین رشادت ها را در مقابل دشمنان و برای صیانت از آرمان های انقلاب به خرج دادند.

حسینی پور افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرعت در مسیر پیشرفت در حرکت است و این توطئه های دشمنان برای آن است که این توانمندی ها را نمی تواند ببینند.

وی گفت: قبل از انقلاب رتبه علمی ایران در جهان ۵۵ بود اکنون به ۱۶ رسیده و در تمام روند علمی این کشور اسلامی به پیشرفت های درخشانی رسیده است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عمق استراتژیک اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرده و اروپا و آمریکا بدانند که مسیری که در پیش گرفتند به نابودی خودشان منتهی خواهد شد.

حسینی پور ادامه داد: باتوجه به شناختی که از شرایط منطقه داریم حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می داریم و می گوییم این نظامیان ارزشمند همواره در مسیر خدمت به ولایت و مردم در حرکت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.