مرجانه گلچین: سال عجیبی داشتم/از چند پله ناگهان پَرت شدم

double-quot تهران - جارپرس - مرجانه گلچین، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریالی برای شبکه نمایش خانگی است، در روز تولدش آرزوی آرامش و سلامتی برای همه مردم کشورش دارد.
کد خبر : 84346
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 22:42
مرجانه گلچین: سال عجیبی داشتم/از چند پله ناگهان پَرت شدم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، گلچین که در هفته‌های اخیر سر صحنه تصویربرداری دچار سانحه شد، وضعیت جسمی‌اش را مساعد توصیف کرد و گفت: الحمدلله خیلی بهترم. طبیعتاً وقتی آدم از چندین پله به طور ناگهانی پرت می‌شود، عوارض بعدش همچنان ادامه دارد. دو ـ سه هفته از آن ماجرا گذشته اما هنوز کوفتگی‌هایش از جانم بیرون نرفته است؛ البته کار می‌کنم و سر پا هستم اما بدنم و دست‌هایم هنوز درد می‌کند. خداوند واقعا خیلی به ما رحم کرد.

وی با روایت حادثه‌ای که برایش پیش آمده است، گفت: سر صحنه سریال آقای نعمت‌الله بودیم که خانم هنگامه قاضیانی جلوی من بود و من پشت سرشان بودم، داشتم از پله‌ها پایین می آمدم گویا جلوی کفشم با پاچه شلوارم برخورد کرد و بهم گره خوردند و هر دو با هم از پله‌ها پرت شدیم و به یک در آهنی برخورد کردیم. لطف خداوند شامل حالم شد و ممنونم که هر دوی ما را از بلا نجات داد.

مرجانه گلچین که امروز، دوم اسفندماه سالروز تولدش است در چنین روزی آرزو کرد، آرامش و سلامتی همیشگی برای مردم برقرار باشد.

او گفت: بزرگترین نعمت‌هایی که ما قدرشان را نمی‌دانیم، همین آرامش و سلامتی هستند. برای مردم خوب کشورم و هم‌وطنانم روزهای خوب آرزو دارم. آرزوی لبخند و حال خوش و اینکه دل مردم شاد باشد. اصلاً به همین نیت امسال سر کار رفتم که اگر کار کمدی باشد، بتوانیم برای لحظاتی مردم را شاد کنیم تا کمتر به مشکلاتشان فکر کنند.

بازیگر مجموعه‌های طنز «خوش نشین‌ها»، «بزنگاه»، «شمس العماره»، «سه دونگ سه دونگ» و «راه در رو» درباره حضورش در سریال‌های «آنتن» و «پدر گواردیولا» که هر دو برای شبکه نمایش خانگی هستند، بیان کرد: امسال در دو سریال بازی کردم که هر دو برای شبکه نمایش خانگی هستند. سریال «آنتن» به کارگردانی آقای ابراهیم عامریان که به تازگی آن‌را تمام کردم و دیگری سریال سعید نعمت‌الله که به نظرم هر دو از جمله کارهای خوب و عالی همراه با عوامل بسیار خوب هستند. برای تلویزیون هم طی این مدت پیشنهادهای زیادی داشتم اما از میان آنها همین دو کار را انتخاب کردم چون احساس کردم کمی تکراری بودند. سریال «پدر گواردیولا» فضای کاملاً جدی دارد و خودم دوست داشتم بعد از یک مدت کار طنز و کمدی، تجربه جدی داشته باشم.

مرجان گلچین در پایان صحبت‌هایش به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و اینکه سال سختی برای همه مردم بود اشاره کرد و گفت: کم کم در مقدمات سال جدید هستیم و امسال رو به پایان است. راستش سالی که گذشت برای من شخصا خیلی خوب و مبارک نبود و سال عجیب و غریبی بود و به همان شکل عجیب و غریب هم در حال پایان است. امیدوارم مردم در درجه اول سلامت باشند و بعد حداقل جیب‌هایشان پر پول باشد. امیدوارم سال جدید مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود و مردم آسوده‌تر زندگی کنند و واقعا ویروس کرونا برای همیشه از بین برود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.