مدیر عامل شرکت “یونایتد ایرلاینز”عذرخواهی کرد

double-quot
تهران – جارپرس – “اسکار مونوز” بخاطر حادثه جنجالی پیاده کردن یک مسافر به زور از داخل هواپیما عذرخواهی کرد.

کد خبر : 20352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 10:56
مدیر عامل شرکت “یونایتد ایرلاینز”عذرخواهی کرد

به گزارش جارپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از سی ان بی سی،”اسکار مونوز”، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آمریکایی “یونایتد ایرلاینز” روز گذشته (سه شنبه) بخاطر حادثه وحشتناکی که در آن یک مسافر به زور از داخل هواپیما بیرون کشیده شد، عذرخواهی کرد.
وی گفت: از وقوع این اتفاق بسیار متأسف هستم و بخاطر آن عذرخواهی می کنم. این مسئله به طور کامل بررسی و نتیجه آن ۳۰ آوریل اعلام خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: حادثه وحشتناکی که در یکی از هواپیماهای این شرکت اتفاق افتاد واکنش های زیادی به دنبال داشت. من تأسف عمیق خود را بخاطر چنین حادثه ای اعلام می کنم. من از مسافری که به این شکل از هواپیما بیرون انداخته شد و بقیه مسافران هواپیما عذرخواهی می کنم. با هیچ کس نباید به این شکل بدرفتاری کرد.
خانواده “دیوید دائو”، پزشکی که به زور از هواپیما بیرون کشیده شد در یک بیانیه از حمایت گسترده مردم تشکر کرد. وی هم اکنون بخاطر شدت جراحات در بیمارستانی در شیکاگو به سر می برد.
روز گذشته مسئولان شرکت هواپیمایی “یونایتد ایرلاینز” آمریکا برای پرواز شیکاگو-جورجیا به اشتباه یک بلیت اضافه فروختند و به همین دلیل با رفتاری بسیار ناپسند و وحشتناک و به زور مسافر اضافی را از هواپیما پیاده کردند. فیلم این اتفاق به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد و واکنش های زیادی را به دنبال داشت. به دنبال این اتفاق، ارزش سهام شرکت یونایتد ایرلایز سقوط کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.