مدیر عامل باشگاه استقلال: معاون وزیر قول حمایت مالی از باشگاه ها را داد

double-quot
تهران – جارپرس – مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومب سالانه فدراسیون فوتبال قول داد بودجه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای حمایت مالی از باشگاه ها افزایش یابد.
کد خبر : 20026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 10:39
مدیر عامل باشگاه استقلال: معاون وزیر قول حمایت مالی از باشگاه ها را داد

«رضا افتخاری» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درآمد فدراسیون و باشگاه‌ها با هزینه‌های جاری آنان متناسب نیست. بر همین اساس باید با کمک‌ های وزارت ورزش و جوانان و در نظر گرفتن بودجه بهتر این مشکل بر طرف شود.
وی در خصوص گزارش های ارائه شده در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: همه در مجمع همراه بودند. البته در مورد مسائل مالی مشکلاتی مطرح شد که امیدواریم حل شود.
مدیر عامل باشگاه استقلال در باره مشکلات مالیاتی نیز گفت: باید تکلیف صورت‌ هایی که از قبل اعلام شده مشخص شود در غیر این صورت مالیات سنگین گریبان باشگاه‌ ها و تیم ‌ها را می ‌گیرد.
وی در مورد وضعیت ساختمان استقلال و پرسپولیس و اینکه مالکیت آن هنوز مشخص نشده است، بیان داشت: این موضوع مربوط به گذشته است و معلوم نیست سند مالکیت ساختمان کجاست؟ این در حالی است که فدراسیون فوتبال می‌گوید سند را به باشگاه تحویل داده است. اما در باشگاه سندی وجود ندارد.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران ۷۴ عضو دارد و در مجمع امروز ۵۹ عضو مجمع از جمله «مهدی تاج» رئیس، «علی اسدی» دبیر کل، «علی کفاشیان» نایب رئیس و «لیلا صوفی زاده» سرپرست کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.
«محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال به نمایندگی از «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.