مدیر عاملی‌ام در پرسپولیس صحت ندارد/منتقمی زیر نظر هیات مدیره کارهای باشگاه را انجام می‌دهد

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه مدیر عاملی‌اش در این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد و قرار نیست که من مدیر عامل پرسپولیس شوم.

کد خبر : 7038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 6:40
مدیر عاملی‌ام در پرسپولیس صحت ندارد/منتقمی زیر نظر هیات مدیره کارهای باشگاه را انجام می‌دهد

به گزارش جارپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جعفر کاشانی افزود: بازداشت سیاسی سوءتفاهم بوده و طی این چند روز سو‌تفاهم‌ها برطرف و سیاسی آزاد می‌‌شود.

کاشانی در ادامه بیان کرد: باشگاه بزرگ پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارد، به هر حال مشکلات به وجود آمده مربوط به گذشته است و ارتباطی به سیاسی ندارد.

وی درباره شایعه بارداشت چند ماه سیاسی تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد. بازداشت سیاسی سوءتفاهم است و به زودی برطرف می‌شود. منتقمی زیر نظر هیات مدیره کارهای باشگاه را انجام می‌دهد.

کاشانی بیان کرد: به هر حال اگر پرسولیس به باشگاه تبدیل شود مسئولیت‌ها و شرح وظایفش مشخص می‌شود و این تیم دیگر دچار مسائل حاشیه‌ای نخواهد شد.

وی درباره مشکلات به وجود آمده برای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: هم‌اکنون پرسپولیس شرایط خصوصی سازی را ندارد، به هر حال خصوصی سازی باید طی شود و مسئولان زیربط باید هرچه سریعتر تکلیف سرخابی‌ها را مشخص کنند.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: موقعی که باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند سرمایه گذاران برای حفظ سرمایه‌شان به بهترین نحو باشگاهها را اداره می‌کنند. آن وقت تیم‌ها با هم دچار حاشیه نمی‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.