0 نظر
206 بازدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران: پیوند بین روابط عمومی و رسانه ها موجب نشاط و افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود

double-quot
بابلسر – جارپرس – مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران در جلسه هم اندیشی خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بابلسر که با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان برگزار شد گفت: پیوند بین روابط عمومی و رسانه ها موجب نشاط، شادمانی و افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود.
کد خبر : 28316
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 6:26
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران: پیوند بین روابط عمومی و رسانه ها موجب نشاط و افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود

دکتر حسین یحیی زاده افزود: امروزه در سطح کلان، مدیریت عمر، زمان و رسانه یکی از مسائل بسیار مهم مدیریتی به شمار می آید.
دکترای مدیریت رسانه در این جلسه اظهارداشت: با حمایت فرماندار شهرستان بابلسر در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بابلسر، برگزاری چنین جلساتی نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه با اهتمام مهندس حسن زاده فرماندار محترم شهرستان بابلسر که فرصتی را ایجاد کرد، در کنار یکدیگر تصمیم گیری و از زمانی که در اختیار داریم باید بهره لازم را ببریم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه رسانه ها و روابط عمومی ها سربازان خط مقدم جبهه جنگ روانی دشمن محسوب می شوند گفت: از این رو وظیفه بسیار خطیری بر دوش رسانه ها و روابط عمومی ها خواهد بود.
یحیی زاده اذعان داشت: رسانه ها حلقه های اتصال بین مدیران و جامعه به شمار می روند. پیام مدیران را به جامعه و مردم، و صدای مردم و واقعیت جامعه را به مدیران و نمایندگان می رسانند. احساس مردم این است که از طریق رسانه ها می توانند دغدغه و مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و در جهت رفع این مشکلات برآیند و اگر احساس کنند عملی نخواهد شد قطعا فکر دیگری خواهند کرد و جایگزین دیگری پیدا می کنند. اگر نیاز مردم در رسانه ها برطرف نشود بی شک نهاد، ارگان و یا موسسات دیگری جایگزین فضای رسانه می شوند و این فضا را از رسانه ها خواهند گرفت.
دکتر یحیی زاده بیان داشت: مدیران روابط عمومی سخنگو، زبان گویا و بیان زیبای سازمان هستند. لذا با توجه به وجود مشکلات امروزی، نباید از ظرفیت های موجود غافل باشیم.
او ادامه داد: مدیران روابط عمومی دستگاهها باید از ظرفیت موجود اداره و سازمان خود بهره گیرند و این ظرفیت ها را شناسایی، فعالیت ها را اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب دهند.
یحیی زاده گفت: پیوند بین روابط عمومی و رسانه ها علاوه بر نشاط و شادمانی در جامعه، موجب افزایش اعتماد اجتماعی خواهد بود. ما نیز باید با همکاری یکدیگر و پیوند درست و بجا این نشاط را فراهم کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران در این جلسه عدم فعال بودن روابط عمومی ها و رسانه ها و سپری کردن در دنیای دیروز و سنتی را موجب عقب ماندن از تکنولوژی و مواجه شدن با مشکلات بسیار عنوان کرد.
وی با اشاره به مسئولیت و رسالت منحصر به فرد رسانه ها تصریح کرد: همانطور که رسانه ها می توانند به یک جنگ دامن بزنند، می توانند از برافروخته شدن شعله های جنگ هم جلوگیری کنند.
وی به فرصت و تهدید فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: فضای مجازی می تواند علاوه بر پرمخاطره بودن، فرصت هایی را نیز ایجاد کند. به اینگونه که امروزه با وجود فضای مجازی هر فرد به عنوان رسانه فردی می تواند تشکیل دهنده یک رسانه باشد که این محیط نشان از یک محیط پرمخاطره و هزینه بردار است. فضای مجازی جدای اینکه یک تهدید است، می تواند یک فرصت هم باشد.
یحیی زاده تاکید کرد: مدیران روابط عمومی دستگاهها دو واحد درس روابط عمومی را طی کنند و یا در خصوص کار روابط عمومی سابقه داشته و فعالیت کنند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های منطقه ۲ کشور در ادامه سخنانش از برگزاری هفتمین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر در اردیبهشت ۹۸ به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر خبر داد.
حسین یحیی زاده در پایان از زحمات فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.