مدودف: مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را هدف می‌گیریم

double-quot تهران - جارپرس - معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله امروز (دوشنبه) کی‌یف به مسکو، به طور غیرمستقیم مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.
کد خبر : 129137
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 17:51
مدودف: مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را هدف می‌گیریم

به گزارش جارپرس از ایسنا دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه در تلگرام خود نوشت: دشمن ما در ضدحملاتش ناکام مانده است. این یعنی آنها به پیروزی‌های اطلاعاتی نیاز دارند و در نتیجه به گنده‌گویی و بی‌منطقی متوسل شده‌اند. حمله به اهداف غیرنظامی فقط از دست نازی‌ها و مزدورهایی که استخدام می‌کنند، برمی‌آید.

وی افزود: خیلی از احمق‌های اوکراینی عمیقا از این حملات بی‌نتیجه خوشحالند. علاوه بر این، سطح تنش در جامعه اوکراین هم روبه افزایش است. بخشی از جامعه، اگرچه ترسیده‌اند اما هنوز فراموش‌ نکرده‌اند که چطور فکر کنند. مالکان غربی کی‌یف هم بی‌طاقت شده‌اند؛ پس کجاست این پیروزی لعنتی‌تان؟!

رئیس جمهور سابق روسیه تاکید کرد: از این رو، حرامزاده‌های باندره‌آ (فعال سیاسی متحد نازیسیم آلمان) به طور فزاینده‌ای اهداف غیرنظامی را برای حملات مفتضحانه خود انتخاب می‌کنند. همه باید خود را برای آن آماده کنند چون این کار از آنها برمی‌آید.

مدودف در ادامه آورده است: در نتیجه ما هم باید اهداف غیراستاندارد را برای حملات‌مان انتخاب کنیم، غیر از تاسیسات و انبارها، هاب‌های انرژی و تاسیسات نفتی؛ جاهای دیگری هم وجود دارد که هنوز نزده‌ایم؛ جاهایی که تاثیرش بسیار قابل توجه بوده و به چشم می‌آید.

مقامات شهر مسکو اعلام کردند که بامداد امروز پهپادهای اوکراینی به پایتخت روسیه حمله کردند که ارتش با جنگ‌افزارهای الکترونیک، این پهپادها را مختل کرد و در نهایت با برخورد به ساختمان‌های غیرمسکونی ساقط شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.