بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین

مدال نقره پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی برگردن امیر جعفری

double-quot تهران- جارپرس-ملی‌پوش پاراوزنه برداری ایران مدال نقره این رشته را در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی بر گردن آویخت.
کد خبر : 134956
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آبان 1402 - 14:10
مدال نقره پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی برگردن امیر جعفری

به گزارش  جارپرس از ایسنا به هانگژو، در ادامه روز نخست رقابت‌های پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی عصر امروز سه‌شنبه مسابقات دسته ۶۵ کیلوگرم برگزار شد و طی آن امیر جعفری به رقابت با ۵ حریف خود پرداخت.

جعفری که برای رسیدن به مدال طلا رقیب سرسختی از کشور میزبان را پیش رو داشت، در حرکت اول خود وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم نیز وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد. او برای حرکت سوم وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد و با مهار آن مدال نقره خود را قطعی کرد.

این در حالی بود که وزنه بردار چینی در حرکت اول خود وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را مهار و مدال طلای خود را قطعی کرد. وی در حرکت دوم ۲۱۲ و در حرکت سوم ۲۱۸ کیلوگرم را مهار کرد و طلایی شد.

پیش از این محسن بختیار و سیدیوسف یوسفی در رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم به مدال نقره و برنز این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرده بودند.

پوررهنما: خوشحالم به اوج خودم بازگشتم/ پاراتکواندوی ایران از ابر قدرت‌هاست

مهدی پوررهنما بعد از کسی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج آمادگی برسم، مدتی از مسابقات دور بودم. قبل‌تر در یکی دو مسابقه نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و با نقره و برنز تمام شد. خداراشکر توانستم در هانگژو جواب مزد زحمات مربیان و سایر دوستان را بدهم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج خود برگردم. سطح مسابقات فوق‌العاده بود. در دو بازی اول توانستم دو ازبک را شکست دهم و بعد در فینال توانستم با اختلاف حریفی از کشور میزبان را شکست دهم.

پوررهنما گفت: پاراتکواندو یکی از ابر قدرت‌های دنیاست. ما همیشه سکوهای آسیایی و جهانی را داشتیم و چندین دوره پشت سر هم قهرمان آسیا شدیم. این مسابقات بازی‌های آسیایی است ولی با همان حریفان روبرو می‌شویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.