0 نظر
192 بازدید

مداحان از چهره های تأثیر گذار جامعه هستند

double-quot

بابلسر – جارپرس -رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در دوره آموزشی مداحان پرمخاطب شهرهای مرکزی مازندران گفت: مداحان از چهره های تأثیر گذار جامعه هستند.

کد خبر : 25885
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 خرداد 1397 - 9:16
مداحان از چهره های تأثیر گذار جامعه هستند
به گزارش  جارپرس ازروابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، حجت الاسلام سید علی محمد هاشمی شب گذشته در این دوره آموزشی که در جوار بارگاه مطهر امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مداحان یکی از اقشار تاثیر گذار در جامعه هستند و اگر بخواهیم جوانان را از تهدیدهای شوم دشمنان رها سازیم باید به این حوزه ها نگاه ویژه ای داشته باشیم.
وی تصریح داشت: همه ما بخصوص مداحان باید به مسائل روز توجه کنیم و نسبت به حیله و مکر دشمن در مورد مسائل روز نقش بیدار کننده و آگاهی بخش داشته باشیم.
هاشمی گفت: مداحان باید با اشعار مستند و با محتوای دینی مجالس را اداره کنند و مهمترین ویژگی مداحان اخلاق است که سبب ارتقاء فرهنگ دینی می شود و مداحی همراه با اخلاص دارای ارزش است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر تأکید کرد: دین‌ داری مردم و تقویت باورهای دینی، توصیه به نماز، اخلاق و استفاده از مضامینی که در شئون مداحان است، رسالت‌هایی بر دوش این قشر تأثیرگذار جامعه محسوب می‌شوند.
وی آسیب‌های موجود در مداحی را بسیار خطرناک دانست و افزود: امیدواریم این دوره برای رفع شبهات و آسیب‌های موجود در مداحی مفید باشد و مداحان این موارد را در اجرای خود و در مراسم در نظر داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.