محمدصالحی: تمهیدات لازم برای تردد و درمان اضطراری زائران اربعین اندیشیده شده است

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش ارائه شده تمهیدات لازم برای درمان اضطراری زائران اربعین حسینی و تامین ناوگان مسافربری برای تسهیل تردد زائران تا مرزهای کشور و داخل خاک عراق اندیشیده شده است.
کد خبر : 130775
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 9:37
محمدصالحی: تمهیدات لازم برای تردد و درمان اضطراری زائران اربعین اندیشیده شده است

به گزارش جارپرس از ایسنا، حسین محمدصالحی درباره تمهیداتی که برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی باید اندیشیده شود و اقداماتی که تا به حال صورت گرفته است، بیان کرد: با توجه به اینکه هر ساله تعداد مسافران و متقاضیان برای سفر اربعین افزایش پیدا می کند، وزارت کشور از چندین ماه قبل کار خود را برای فراهم کردن مقدمات این سفر آغاز کرده و کمیسیون امور داخلی نیز جلساتی در این زمینه با وزارت کشور داشته است.

این عضو کمیسیون امور داخلی در ادامه اظهار کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده، وزارت بهداشت نیز امکاناتی فراهم کرده است تا درمان زائران در موارد اضطراری در طول سفر انجام شود. خدا را شکر بین نیروی انسانی نیز برای انجام این سفر هماهنگی های خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بستر برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم نسبت به سال های قبل فراهم شده است، تصریح کرد: اما عده ای از هموطنان ما که قبل از اربعین و از ابتدای ماه محرم اقدام به سفر کردند با یکسری ناهماهنگی ها در عراق روبه رو شده و در بحث اسکان مقداری اذیت شدند اما وزارت خارجه همراهی خیلی خوبی داشت و مشکلات برطرف شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و هماهنگی هایی که بین مجلس، وزارت کشور، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت شکل گرفته بنده فکر می کنم امسال شاهد اربعین باشکوهی خواهیم بود.

محمدصالحی اظهار کرد: برای تسهیل تردد زائران نیز به اندازه کافی ناوگان مسافربری تا مرزهای عراق پیش بینی شده است. هماهنگی هایی نیز از سوی وزارت کشور با طرف عراقی صورت گرفته است تا آنها نیز به اندازه کافی ناوگان مسافربری داشته باشند تا در گرمای هوا زائران دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.