0 نظر
78 بازدید

محسن رضایی: نیروهای مقاومت برای عملیات طوفان الأقصی ۶ ماه تمرین کردند

double-quot تهران-جارپرس-عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با عملیات طوفان الأقصی قدرت اطلاعاتی اسرائیل زیر سئوال رفته است و نیروهای مقاومت حداقل شش ماه تمرین کردند تا آن عملیات را اجرا کنند.
کد خبر : 135201
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 17:12
محسن رضایی: نیروهای مقاومت برای عملیات طوفان الأقصی ۶ ماه تمرین کردند

به گزارش جارپرس ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به رخدادهای جنگ غزه اظهار کرد: دنیا شاهد منظره‌هایی است که برای انسان و انسانیت شاهد شرمندگی است. مهم است همه این اتفاقات باعث بی‌آبرویی غرب بی‌رونقی بازار غرب‌گرایان در همه کشورهای اسلامی می‌شود. با اتفاقاتی که در فلسطین افتاد جریان‌های فرهنگی و سیاسی در کشورهای مختلف با برافتادن نقاب ظاهری از چهره غرب، وجاهت خودشان را نزد توده مردم از دست دادند.

در ادامه محسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف با اشاره به موفقیت عملیات طوفان الأقصی، گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از حوادث بسیار مهم تاریخ ۷۵ ساله فلسطین است و این حادثه نقطه عطفی در منطقه خواهد بود.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی چند مولفه مهم دارد، در بعد نظامی رشد کاملاً برجسته‌ای در گروه‌های نظامی فلسطینی می‌بینیم که در گذشته عملیات کوچک و قابل پیش‌بینی را انجام می‌دادند اما آنچه اتفاق افتاد اصلا برای دستگاه‌های امنیتی نظامی اسرائیل قابل تصور نبود.

رضایی گفت: گروه‌های مقاومت در این عملیات اولین فکری که می‌کنند این است که دیوارهای اطراف غزه چگونه منفجر شود. آنان از چهار نقطه دیوارها را منفجر می‌کنند و هزار و ۵۰۰ رزمنده در قالب چهار گردان به سمت اسرائیل حرکت می‌کنند. گروه‌های مقاومت به یک منطقه‌ای می‌رسند که اگر ۶ کیلومتر دیگر جلو می‌رفتند به بهترین جنگنده‌های اسرائیل دست پیدا می‌کردند.

دبیر شورای هماهنگی سران قوا ادامه داد: این سازمان اطلاعاتی قوی اسرائیل کجا بوده که قوی‌ترین سیستم‌های الکترونیک هم داشته و نتوانسته این عملیات را رصد و پیش‌بینی کند. با این ترتیب قدرت اطلاعاتی اسرائیل هم زیر سئوال رفته است. باید گفت در شرایط حفاظتی کامل، نیروهای مقاومت حداقل شش ماه تمرین کردند و این عملیات را انجام دادند.

رضایی با اشاره تاثیرگذاری عملیات طوفان الاقصی در بعد سیاسی، گفت: موج عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات بهم ریخت و به محاق رفت و استراژی آمریکا در غرب آسیا در حال عوض شدن است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.